“Sāka tiešā vārda nozīmē bļaut uz klātesošajiem, uz pilnīgi svešiem cilvēkiem!” Iedzīvotājs kritizē RNP darbiniekus, norādot uz viņu agresiju 0

TV24 raidījumā “Uz līnijas” kāds skatītājs pauda skarbu kritiku par SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) darbinieku kompetenci, izmantojot izdevību, ka raidījuma viesis bija RNP valdes loceklis Mārtiņš Paurs.

Reklāma
Reklāma
“Īstā dzīve sākas tikai pēc tam!” Cilvēki, kas piedzīvojuši nāvi atklāj, ko redzējuši viņsaulē – pieci patiesi stāsti 46
“Ja uzbrukums Baltijas valstīm notiks, tad tagad, tuvāko mēnešu laikā,” uzskata Jurģis Liepnieks
Veselam
Dzīvo ilgāk un jūties jaunāks: 8 ikdienas paradumi, kas glābj no priekšlaicīgas novecošanās un sirds problēmām
Lasīt citas ziņas

Skatītājs dalījās savā nesenajā pieredzē, atklājot, ka sadarbība ar šīs iestādes pārstāvjiem ir ļoti neapmierinoša. Viņš norādīja, ka darbinieki ir ļoti nekompetenti. Turklāt arī komunikācija no RNP pārstāvjiem ir maigi sakot nepieņemama un neprofesionāla – viņi ļoti agresīvi komunicē ar cilvēkiem.

Skatītājs norādīja: “Dažas nedēļas atpakaļ sapulcē trīs darbinieces, nestādoties priekšā, nespēja izskaidrot nevienu jautājumu, ko uzdeva iedzīvotāji, un sāka vārda tiešā nozīmē bļaut uz klātesošajiem, uz pilnīgi svešiem cilvēkiem. Tā nav normāla komunikācija. Bet viena labā lieta, ko RNP māk – atrakstīties no pilnīgi jebkuras situācijas, neradot risinājumu – tas nav kvalitatīvs darbs.”

CITI ŠOBRĪD LASA

RNP valdes loceklis Mārtiņš Paurs, reaģējot uz kritiku, sacīja: “Varu tikai izteikt nožēlu, ja tāda negatīva pieredze sadarbībā patiešām ir bijusi. Mēs savu darbinieku gan kompetenci, gan komunikāciju visādiem veidiem uzlabojumiem, un es domāju, ka tas ir arī redzams. Kaut vai, ja mēs skatāmies, cik mājas mums ir izdevies pagājušajā gadā pārliecināt un pamatot nepieciešamību pieņemt lēmumu par renovāciju. Pagājušajā gadā mums ir izdevies 55 mājas pārliecināt, kas ir rekordliels skaitlis.”

Valdes loceklis uzsver, ka viņu darbs uzlabojas strauji un daudzās sfērās, bet viņš pieņem kritiku, apliecinot gatavību turpināt uzlabot pakalpojumus.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.