“Sapratu, ka tas numurs un kantoris ir jālikvidē!” Aktualizējas diskusija par ģimenes ārstu konsultatīvā tālruņa lietderību 51

Sociālo mediju platformā “X” kāda māmiņa dalās savā pieredzē ar situāciju, kad nācās zvanīt uz ģimenes ārstu konsultatīvo tālruni un jautāt pēc padoma, jo mājās mazulim bija augsta temperatūra.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Ideālā vecuma starpība mīlestībā: cik gadus vecs partneris ir piemērots katrai zodiaka zīmei?
Kokteilis
Pozitīvākās zodiaka zīmes: kura ir optimiste Nr. 1, bet kura ir īsta īgņa
Rezultāti ir pārsteidzoši: vācu eksperti nosaukuši auto, kuri nav varējuši izturēt 100 000 kilometru nobraukuma testu
Lasīt citas ziņas

Diemžēl māmiņa nesaņēma atbalstu un padomu, ko cerēja saņemt: “X” ierakstā viņa stāsta, ka otrā pusē bijusi ne pārāk laipna ārste, kas ierosinājusi izmantot homeopātiju.

CITI ŠOBRĪD LASA

Publicētā ieraksta komentāros arī citi sociālo mediju lietotāji dalās savā pieredzē saskarsmē, zvanot uz ģimenes ārstu konsultatīvo tālruni tad, kad sava ģimenes ārsta darba laiks ir beidzies.

Lielāko skaidrību komentētājiem ievieš Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) direktore Liene Cipule, kas izskaidro, ka attālinātās konsultācijās parasti netiek izrakstīti specifiski medikamenti. Ja tiek lietoti drudzi mazinoši medikamenti, bēbītim neko citu, kā dabas preparātus neieteiks.

LA.LV Aptauja

Kāda ir tava pieredze, zvanot uz ģimenes ārstu konsultatīvo tālruni?

  • Pozitīva
  • Negatīva
  • Nav nācies izmantot
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.