Prāmju operators “Stena Line” testē jaunu mākslīgā intelekta ceļojumu optimizācijas sistēmu maršrutā starp Liepāju un Trāvemindes ostu Vācijā, aģentūru LETA informēja “Stena Line” pārstāvji.
Prāmju operators “Stena Line” testē jaunu mākslīgā intelekta ceļojumu optimizācijas sistēmu maršrutā starp Liepāju un Trāvemindes ostu Vācijā, aģentūru LETA informēja “Stena Line” pārstāvji.
Ekerānuzņēmums no LSEZ profila soctīklā “Facebook”.

“Stena Line” prāmja maršrutā Liepāja-Trāveminde testē mākslīgā intelekta sistēmu 9

Prāmju operators “Stena Line” testē jaunu mākslīgā intelekta ceļojumu optimizācijas sistēmu maršrutā starp Liepāju un Trāvemindes ostu Vācijā, aģentūru LETA informēja “Stena Line” pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
6 pārtikas produkti, kurus nekādā gadījumā nedrīkst saldēt
Kokteilis
Trāpīgais horoskops. 10 teikumi, pēc kuriem pavisam noteikti atpazīsi katru zodiaka zīmi
Duncis Putina mugurā: situācija Krievijā pēdējo dienu laikā ir strauji mainījusies
Lasīt citas ziņas

“Stena Line”, izmantojot mākslīgo intelektu, plāno ievērojami samazināt degvielas patēriņu. Paredzēts, ka uzņēmuma jaunā ceļojumu optimizācijas sistēma palīdzēs efektīvāk optimizēt prāmja funkcijas, rezultātā samazinot degvielas patēriņu līdz 5%.

Tostarp mākslīgais intelekts palīdz optimizēt kuģa ekspluatāciju, jo precīzi analizē dažādus kuģa pārvietošanos ietekmējošus faktorus, piemēram, vēju, viļņu augstumu un ūdens dziļumu reisa laikā, tādējādi nodrošinot pareizu un energoefektīvu jaudas izvadi, norāda “Stena Line”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kā skaidro uzņēmumā, šos datus apkopo reāllaikā un apstrādā ar mākslīgā intelekta algoritmu palīdzību, tādējādi samazinot degvielas patēriņu un uzlabojot darbības stratēģijas īstenošanu.

Vienlaikus mākslīgā intelekta sistēmas izstrādātāji sadarbojas ar prāmja komandu – stūrmaņiem un kapteiņiem, lai iegūtu pastāvīgu atgriezenisko saiti un veiktu nepieciešamās korekcijas. Uzņēmumā norāda, ka šī sadarbība ir palīdzējusi uzlabot mākslīgā intelekta risinājumus un pilnveidot to praktisko lomu prāmja darbībā.

“Stena Line” atzīmē, ka mākslīgā intelekta lietojums un efektivitātes uzlabojums ir tikai sākums, papildinot, ka jaunievedumus kompānija īsteno “Stena Line” vispārējās stratēģijas laikā, kas vērsta uz ilgtspējīgu risinājumu integrēšanu visās uzņēmuma darbības jomās.

Jau ziņots, ka Zviedrijas kuģniecības kompānija “Stena Line” nodrošina kravu un pasažieru pārvadājumus Ziemeļeiropā un Vidusjūrā – kopumā 20 prāmju maršrutus. Tostarp kompānija nodrošina arī pārvadājumus maršrutos Ventspils-Nīnashamna (Zviedrija) un Liepāja-Trāveminde (Vācija).

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.