“Šis ir dziļi metodisks satura jautājums, kur ir divas ļoti, ļoti polarizētas puses,” Kalvāns par projektu “Skola 2030” 28

“Matemātikas skolotāji atkāroti aicina apturēt izglītības projektu “Skola 2030″, paužot tam kritiku un sakot, ka tas labākajā gadījumā audzinās viduvējības matemātikā,” raksta Rīgas Valsts 1.ģimnāzijas skolotāja.

Reklāma
Reklāma
Daudzas šo nezina! 15 populārākās sieviešu kļūdas seksā 15
Kokteilis
7 pārsteidzošas lietas, ko par jums atklāj apģērba krāsa
Kadirovam daudz nav atlicis – viņš mirst. Čečenijas līdera nāve var ievilkt Putinu jaunā karā 144
Lasīt citas ziņas

TV24 raidījumā “Ziņu top” Izglītības vadītāju asociācijas prezidents Rūdolfs Kalvāns skaidro, ka ģimnāziju saimē par šo jautājumu ir diskutēts gan formāli, gan neformāli.

Tie aktuālākie jautājumi ir latviešu valoda pamatizglītībā un matemātika.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Šīs tēmas, kopš projekta sākuma, kaut kur vienmēr ir gruzdējušas.”

Kalvāns  uzskata: “Tas nav tāds tipisks direktoru jautājums. Šis nav iestādes resursu un menedžmenta jautājums. Šis ir dziļi metodisks satura jautājums, kur ir divas ļoti, ļoti polarizētas puses.”

Kalvāns skaidro, ka sasēdinot pie vien galda konservatīvos matemātiķus un projekta “Skola 2030” ekspertus, abām pusēm ir spēcīgi un ticami argumenti.

“Taisnība ir kaut kur pa visu, jo es domāju, ka skolēni mainās. Skolēni, viņu temperaments, viņu mācīšanās stratēģijas, paradumi, viņu bioloģija mainās arī Rīgas Valsts 1.ģimnāzijas audzēkņiem,” skaidro Kalvāns.

Viņš uzskata, ka Rīgas Valsts 1.ģimnāzijā ar katru gan ir ar vien lielāki izaicinājumi strādājot ar talantīgajiem jauniešiem.

“Acīmredzot, tas satrauc kolēģus,” bilst Rūdolfs Kalvāns.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.