Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto: SHUTTERSTOCK

Rēķins par rēķinu. Vai pakalpojuma sniedzējs drīkst pieprasīt maksu par rēķinu? 27

Madara Briede, “Praktiskais Latvietis”, AS “Latvijas Mediji”

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šī viena zodiaka zīme līdz Jāņiem jeb 24. jūnijam piedzīvos neticami spēcīgu veiksmes periodu
VIDEO. “Bolt” taksists atklāj, kādu summu nopelnījis vienas nedēļas laikā: “Latvijā ir darbi, kur pelna mazāk”
Veselam
“Tās bija burtiski sekundes simtdaļas, kurās pat neaptvēru notiekošo…” Vidzemē kādam vīrietim alus pudeles atvēršana beigusies ar ļoti nepatīkamu traumu 16
Lasīt citas ziņas

“Vai pakalpojuma sniedzējs var prasīt maksu par rēķina sagatavošanu, ko atsūta elektroniski uz e-pastu? Vai par rēķina sūtīšanu pa pastu jāmaksā pakalpojuma saņēmējam?” – jautā Aivars D.

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paskaidro – rēķins par pakalpojuma sniegšanu ir darījumu apstiprinošs dokuments, tāpēc patērētājam ir tiesības to saņemt bez atsevišķas maksas, ja konkrētā pakalpojuma sniegšana tiek organizēta, patērētājiem veicot rēķinu apmaksu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Vienlaikus svarīgi apzināties, ka pakalpojuma sniedzējam ir tiesības pašam noteikt to, kādā veidā tiek organizēta attiecīgā pakalpojuma pārdošana.

Tajā skaitā pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs pieprasīt maksu par tādu rēķina saņemšanas veidu, kurš atšķiras no tā, kas patērētājiem tiek piedāvāts kā parastais bezmaksas rēķina izsniegšanas veids. Līdz ar to atbilde uz jautājumu, vai par rēķina nosūtīšanu pa pastu jāmaksā pakalpojuma saņēmējam, atkarīga no tā, kādos veidos pakalpojuma saņēmējam ir iespējas saņemt rēķinu. Ja nosūtīšana pa pastu ir vienīgais rēķina saņemšanas veids, tai jābūt bez maksas.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.