Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto: SHUTTERSTOCK

Rēķins par rēķinu. Vai pakalpojuma sniedzējs drīkst pieprasīt maksu par rēķinu? 27

Madara Briede, “Praktiskais Latvietis”, AS “Latvijas Mediji”

Reklāma
Reklāma
VIDEO. “Divas mašīnas pašvaldības policijas atbrauca” – Ogrē slēgts bērnu izveidotais dzērienu veikals
Kokteilis
Ja tavas mājas numurā ir kāds no šiem 3 cipariem, tev ir potenciāls sasniegt visu, ko sirds kāro 26
“To bezjēdzīgo brīvdienu 1. maijā sen bija laiks izbeigt.” Sociālo tīklu lietotāju viedokļi par 1.maiju kā oficiālu brīvdienu
Lasīt citas ziņas

“Vai pakalpojuma sniedzējs var prasīt maksu par rēķina sagatavošanu, ko atsūta elektroniski uz e-pastu? Vai par rēķina sūtīšanu pa pastu jāmaksā pakalpojuma saņēmējam?” – jautā Aivars D.

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paskaidro – rēķins par pakalpojuma sniegšanu ir darījumu apstiprinošs dokuments, tāpēc patērētājam ir tiesības to saņemt bez atsevišķas maksas, ja konkrētā pakalpojuma sniegšana tiek organizēta, patērētājiem veicot rēķinu apmaksu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Vienlaikus svarīgi apzināties, ka pakalpojuma sniedzējam ir tiesības pašam noteikt to, kādā veidā tiek organizēta attiecīgā pakalpojuma pārdošana.

Tajā skaitā pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs pieprasīt maksu par tādu rēķina saņemšanas veidu, kurš atšķiras no tā, kas patērētājiem tiek piedāvāts kā parastais bezmaksas rēķina izsniegšanas veids. Līdz ar to atbilde uz jautājumu, vai par rēķina nosūtīšanu pa pastu jāmaksā pakalpojuma saņēmējam, atkarīga no tā, kādos veidos pakalpojuma saņēmējam ir iespējas saņemt rēķinu. Ja nosūtīšana pa pastu ir vienīgais rēķina saņemšanas veids, tai jābūt bez maksas.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.