Foto: LETA

Vairāk nekā 800 kilometros valsts autoceļu pērn veikti kapitālieguldījumi 0

Pērn kapitālieguldījumi veikti 826,6 km valsts autoceļu, no tiem uz 176,3 kilometriem tie ir veikti ar ES fondu līdzfinansējumu, bet uz 650,3 km – no valsts budžeta līdzekļiem.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli”
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 156
Lasīt citas ziņas
Kopumā dažādu veidu darbi, tai skaitā kapitālieguldījumi 2018. gadā ir veikti uz 1240 km valsts autoceļu.

Darbi noritēja 183 objektos, tai skaitā uz 27 tiltiem un astoņos atsevišķos satiksmes drošības paaugstināšanas objektos.

CITI ŠOBRĪD LASA

Satiksmes drošības uzlabošanai 2018. gadā valsts ceļu tīklā ir izbūvēti 15 km gājēju un velosipēdistu ceļu, 12 km ir uzstādīts apgaismojums, 7,5 km ir aprīkoti ar drošības barjerām, 65 kilometros valsts autoceļu ir ierīkotas akustiskās ribjoslas.

Uzlabojot satiksmes drošību krustojumos, ir arī izbūvēti divi rotācijas apļi: autoceļa Stropi-Krauja (P65) krustojumā ar Daugavpils šoseju (A6) pie Kraujas un autoceļa Jelgava (Tušķi)–Tukums (P98) krustojumā ar autoceļu Jelgava–Dobele–Annenieki (P97) Tušķos.

Datu vizualizācija: “Latvijas Valsts ceļi”

Lielākie būvdarbu objekti 2018. gadā uz valsts galvenajiem autoceļiem:

autoceļa Jēkabpils–Rēzekne–Ludza–Krievijas robeža (Terehova) (A12) pārbūve posmā no Varakļāniem līdz Viļāniem (54,60.-72,78. km); būvdarbu izmaksas 17,148 miljoni eiro (ar PVN); KF līdzfinansējums 85%;

Vidzemes šosejas (A2) pārbūve posmā no Rīdzenes līdz Bērzkrogam (88,10.-95,20. km); būvdarbu izmaksas 10,515 miljoni eiro (ar PVN); KF līdzfinansējums 85%; darbi turpināsies 2019. gadā.

Lielākie būvdarbu objekti 2018. gadā uz valsts reģionālajiem autoceļiem:

autoceļa Krāslava–Preiļi–Madona (P62) pārbūve posmā no Bašķiem līdz Preiļiem (44,15.-57,54. km); būvdarbu izmaksas 17,114 miljoni eiro (ar PVN); ERAF līdzfinansējums 85%;

autoceļa Augšlīgatne–Skrīveri (P32) pārbūve posmā no Madlienas līdz autoceļam Tīnūži–Koknese (P80) (47,20.-60,29. km); būvdarbu izmaksas 10,709 miljoni eiro (ar PVN); ERAF līdzfinansējums 85%;

autoceļa Ventspils (Leči)–Grobiņa (P111) pārbūve posmā no Labraga līdz Vērgalei (43,2.-63,0. km); būvdarbu izmaksas 10,620 miljoni eiro (ar PVN); ERAF līdzfinansējums 85%; darbi turpināsies 2019. gadā.

Reklāma
Reklāma

Lielākie valsts tiltu būvniecības objekti 2018.gadā:

tilta pār Daugavu atjaunošana uz Daugavpils apvedceļa (A14) 12,97. km; būvdarbu izmaksas 1,383 miljoni eiro (ar PVN); valsts budžeta finansējums; darbi turpināsies 2019. gadā;

tilta pār Abavu pārbūve uz autoceļa Talsi–Stende–Kuldīga (P120) 27,8. km; būvdarbu izmaksas 0,955 miljoni eiro (ar PVN); valsts budžeta finansējums;

Kaķupītes caurtekas pārbūve uz Vidzemes šosejas (A2) 85,6. km; būvdarbu izmaksas 0,862 miljoni eiro (ar PVN); valsts budžeta finansējums; darbi turpināsies 2019. gadā.

Valsts autoceļu tīklā kopumā ir 20 081 km ceļu, no tiem 1673 km ir galvenās nozīmes autoceļi, 5457 – reģionālās nozīmes autoceļi, 12 894 km – vietējās nozīmes autoceļi un 57 km – blakusceļi. Valsts autoceļu tīklā ietilpst arī 969 tilti.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.