Foto – Stock.xchng

Vairāk nekā trešdaļai iedzīvotāju bijušas problēmas ar preču garantiju 0

Vairāk nekā trešdaļa jeb 37% Latvijas iedzīvotāju pēdējā gada laikā ir saskārušies ar situācijām, kad pēc preču iegādes ir bijušas problēmas ar to apmaiņu, remontu vai garantijas atlīdzības saņemšanu, liecina “Swedbank P&C Insurance” veiktā aptauja.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šajos 5 datumos dzimušas īstas kompānijas dvēseles, viņi burtiski izstaro gaismu visur, kur iet
TV24
“Par 40 minūtēm viņa saņēma vairāk nekā es mēnešalgā…” Kreituse norāda uz ņirgāšanos par skolotājiem 6
Kokteilis
FOTO. “Neizsakāmi lepojamies!” Madaras Raabes un Kiviča meita godam pārstāvējusi Latviju starptautiskā līmenī
Lasīt citas ziņas

Ceturtā daļa no aptaujātajiem iedzīvotājiem atzinusi, ka visbiežāk šādas situācijas radušās, iegādājoties apģērbu, apavu, sadzīves tehniku vai citas nepārtikas preces ar defektu.

Aptauja rāda, ka 8% iedzīvotāju, iegādājoties nepārtikas preces, nav saņēmuši pirkuma garantiju un saņēmuši atteikumu mainīt bojāto preci pret jaunu. Tāpat 7% respondentu saņēmuši atteikumu veikt garantijas remontu, bet vēl 4% aptaujāto – izmaksāt garantijas atlīdzību.

CITI ŠOBRĪD LASA

Biežāk nekā vidēji ar šāda veida problēmsituācijām saskārušies gados jaunāki aptaujas dalībnieki – 46% vecuma grupā no 15 līdz 19 gadiem un 41% vecumā no 20 līdz 29 gadiem, kā arī pilsētnieki – 41% rīdzinieku un 39% citās pilsētās mītošo.

Situācija, kad gadījies iegādāties bojātu preci, ir aktuāla gan iedzīvotājiem ar zemiem ikmēneša ienākumiem – 35%, gan arī tādu patērētāju vidū, kuru ienākumi ir vērtējami kā augsti – 34%.

“Swedbank P&C Insurance” aptauja veikta 2012.gada decembrī, aptaujājot 965 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 15-74 gadiem Rīgā, citās Latvijas pilsētās un lauku rajonos.

AS “Swedbank P&C Insurance” ir “Swedbank” meitasuzņēmums, kas piedāvā obligāto sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības apdrošināšanu (OCTA), brīvprātīgo auto apdrošināšanu (KASKO), mājokļa, kā arī ceļojuma apdrošināšanu. Uzņēmums ir izveidots 2006.gadā ar mērķi piedāvāt “Swedbank” klientiem nedzīvības apdrošināšanas pakalpojumus atbilstoši universālās bankas principam. “Swedbank P&C Insurance” pakalpojumi ir pieejami “Swedbank” filiālēs visā Latvijā, kā arī “Swedbank” internetbankā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.