Ekrānuzņēmums/Bez Tabu

Var palikt gan bez preces, gan bez naudas: brīdina par internetveikalu, kurš “uzmet” pircējus 7

Kāda pircēja, kura iepirkusies internetveikalā mercato.lv, nav saņēmusi ne preci, ne atguvusi naudu. Viņa vēlas brīdināt citus šī veikala potenciālos klientus, vēsta raidījums “Bez tabu”.

Reklāma
Reklāma
TV24
Šoreiz “šefs” ir pielaidis kolosālu kļūdu. Vai Krievijas elite patiesībā gaida Putina nāvi? 41
RAKSTA REDAKTORS
“Šorīt viņi tur stāvēja vairāk nekā pusstundu, diskusijas bija skaļos toņos” – jautājam instruktoram, kuram no šoferiem šādā situācijā ir priekšroka 3
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
Lasīt citas ziņas

Septembra sākumā internetveikalā mercato.lv Līga pasūtījusi gultu. Solīts, ka prece tiks piegādāta 3 līdz 5 darba dienu laikā, taču gultas kā nebijis, tā nebijis. Vairākkārt zvanījusi uz internetveikalu un allaž saņēmusi atrunas.

Aizbildināšanās, kāpēc preci nepiegādā, bijusi visdažādākā. Septembra beigās piedāvāts atdot naudu par preci. To pircēja gaida joprojām.
CITI ŠOBRĪD LASA

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs no neapmierinātajiem pircējiem, kuri mercato.lv pasūtījuši preces, bet tās nav saņēmuši un nav atguvuši samaksāto naudu, šogad vien saņēmis vairāk nekā 50 rakstveida iesniegumu, sniedzis 60 konsultācijas. 7 patērētāji vērsušies patērētāju strīdu risināšanas komisijā. Tā vēl izskata daļu sūdzību.

Internetveikala vadītāja sarunā ar “Bez Tabu” ir atturīga.”Es nevaru sniegt jums komentārus, kamēr informācija nav pārbaudīta. Kad informācija būs pārbaudīta, es noteikti sniegšu atbildi e-pastā, tā kā to daru ar visiem PTAC klientiem. Paldies, tālāk es atteikšos no sarunas,” norādīja Mercato.lv vadītāja

PTAC par komersantu sniedzis informāciju policijai.

Plašāk “Bez tabu” sižetā: