Foto – LETA

Zīmola “Spilva” īpašniekam “Orkla Foods Latvija” pērn apgrozījuma pieaugums par 5,4% 0

Zīmolu “Spilva” un “Gutta” īpašnieks “Orkla Foods Latvija” pagājušajā gadā strādāja ar 31,518 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 5,4% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt peļņas pieaugums bija par 6,2% – līdz 2,304 miljoniem eiro, liecina informācija “Firmas.lv”.

“Sākumā domāju, ka kļūda…” Pircējs pamatīgi samulsis par lasīto uz “Selgas” produkta iepakojuma
“Tagad vēl jo vairāk nebrauksim!” No jaunā gada mainīsies Jūrmalas iebraukšanas nodevas apmērs
DJ Ella, Chris Noah, Fiņķis… Nosaukti šova “Koru kari” jaunās sezonas visu 10 koru vadītāji
Lasīt citas ziņas

Uzņēmuma vadība atzīmē, ka pagājušā gada sākumā tika pabeigta majonēzes un salātu mērču ražošanas Igaunijas un Somijas tirgiem pārcelšana no “Orkla” ražotnes Igaunijā uz Latviju. Tāpat no Lietuvas rūpnīcas un “Orkla Foods Latvija” ražotni tika pārcelta sinepju, dresingu, majonēzes un tomātu mērču ražošana Lietuvas tirgum. Savukārt “Gutta” sulu, nekrātu un sulas dzērienu ražošana tika pārcelta uz Igauniju, bet ūdens un atspirdzinošo dzērienu ražošanā turpinājās “Orkla” grupas uzņēmuma rūpnīcā Igaunijā. Uz Igauniju no Valdlaučiem tika pārcelta arī daļa ražošanas iekārtu.

Vadība arī norāda, ka pērn turpinājās investīcijas attīstībā un produkta kvalitātes uzlabošanā gan par uzņēmuma līdzekļiem, gan piesaistot Eiropas Savienības (ES) fondu finansējumu. Babītes novada Spilvē ir pabeigta jaunas ražošanas līnijas uzstādīšana, kur plānots ražot salātu mērces un majonēzes jauna dizaina pudelēs Latvijas un eksporta tirgiem. Attiecīgās līnijas ierīkošanā un jauna iepakojuma izstrādē ir investēti 122 000 eiro. Kopējais uzņēmuma investīciju apmērs pērn sasniedza 1,18 miljonus eiro.

CITI ŠOBRĪD LASA

Vadības ziņojumā arī teikts, ka uzņēmums pērn turpināja realizēt produkciju gan iekšzemē, gan ārvalstīs. Nemainīgi liekāko daļu realizācijas apmēra kompānija ieguva no Latvijā realizētās produkcijas. Kopumā uzņēmuma realizācijas ieņēmumi pērn Latvijā veidoja 22,8 miljonus eiro, kas ir par 2,5% mazāk nekā 2016.gadā. Eksporta tirgos kopējie realizācijas ieņēmumi pērn palielinājās par 33,7%, sasniedzot 8,7 miljonus eiro.

Norvēģu kompānija “Orkla” 2014.gada augustā iegādājās koncernu “NP Foods”, savukārt oktobrī pieņēma lēmumu apvienot “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir SIA “Orkla Confectionery and Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” tika apvienotas uzņēmumā ar nosaukumu “Orkla Foods Latvija”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.