Latvijā
Rīga

Grīnvalds: Rīgas tūrisma reklāmām un mārketingam šogad atvēlēti 715 000 eiro0


Rīga. Ilustratīvs foto.
Rīga. Ilustratīvs foto.
Foto: LETA/Paula Čurkste

Šogad Rīgas tūrisma reklāmām un mārketingam atvēlēti 715 000 eiro, intervijā aģentūrai LETA pastāstīja Rīgas tūrisma attīstības biroja (RTAB) vadītājs Guntars Grīnvalds.

Viņš norādīja, ka RTAB ir paredzētas visādas reklāmas kampaņas – gan pavasara, gan rudens, gan tūrisma produktu reklāmas kampaņas Lietuvā un Igaunijā, kā arī Zviedrijā, Somijā, Krievijā, Vācijā. “Jāpiebilst, ka mūsdienās būtiska loma ir arī sociālo tīklu satura veidošanai. Manuprāt, mūsu aktivitātes ārvalstīs arī veicināja to, ka, piemēram, Eda Šīrana koncerts tika izpārdots,” viņš atzīmēja.

Pērn RTAB Rīgas reklāmu izveidē ar sportistiem iztērēja nedaudz virs 13 000 eiro. Grīnvalds skaidroja, ka tas bija tikai šim vienam pasākumam, kopumā reklāmu un mārketinga budžets bija krietni lielāks.

Jautāts, vai arī šogad paredzēts veidot reklāmas rullīšus, iesaistot vietējās slavenības, RTAB vadītājs sacīja, ka šogad ir plānots izlaist vēl vienu video, kas būs pietuvināts zināmajai video sērijai “Insider”s guide to Riga!”. Pēc viņa teiktā, jaunajā video rullītī honorāri nebūs līdzīgi kā sportistiem Aļonai Ostapenko un Mairim Briedim, jo nebūs iesaistītas “tik spilgtas personības”.

Saistītie raksti

“Runājot vēl par iepriekš veidotajiem, gribētu atzīmēt, ka par tiem ir saņemtas ļoti labas atsauksmes, turklāt tie ir arī saņēmuši vairākas nozares balvas. Mums ir plānots viens jauns rullītis par kādu lielu pasākumu, kas ik gadu notiek Rīgā, ir jau noslēgts sadarbības līgums, bet, sīkāk pagaidām par to nestāstīšu. Šie produkti atstāj ļoti labu iespaidu, jo ir ļoti emocionāli,” atklāja Grīnvalds, piebilstot, ka video rullītis būs skatītājiem redzams šī gada laikā.

LETA jau ziņoja, ka RTAB dibināts 2009.gada oktobra beigās. Tā dibinātāji ir Rīgas dome (70%), Latvijas nacionālā aviosabiedrība “airBaltic” (10%), Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (10%) un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija (10%). RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs. Birojs par savas darbības un radītā Rīgas zīmola vadmotīvu izvirzījis principu “Labi rīdziniekam – labi tūristam”.

LA.lv
LE
LETA
Latvijā
LLU uzsāk jaunu apmācības programmu kokapstrādes nozarē
5 stundas
IK
Ilze Kuzmina
Latvijā
Augstskola bez zinātnes? Aizvien meklē augstākās izglītības formulu
6 stundas
IE
Ināra Egle
Latvijā
Latvijas Reģionu apvienība izvirzījusi mērķi pārtapt partijā
6 stundas

Lasītākie raksti

Par svarīgo

Raivis Šveicars
Latvijā
“Latvija veidojas kā nopietns reģionālais digitālo tehnoloģiju centrs.” INTERVIJA ar “LVRTC” vadītāju Edmundu Beļski 1
Intervija 3 stundas
LE
LETA
Sports
Gulbim turpinās lejupslīde ATP pasaules rangā
5 stundas
UG
Uldis Graudiņš

Dabā
Stikla rūpnīcas Latvijā vairs nav, nevienam tā vākšana īpaši izdevīga nav…
4 stundas
SK
Skaties.lv
Latvijā
VIDEO. “Sitiens bija riktīgs…” Ķeguma pusē avarē mikroautobuss un vieglais auto
2 stundas
LE
LETA
Latvijā
Šoferus šonedēļ sāks kontrolēt ar kameru aprīkota netrafarēta policijas automašīna
5 stundas