Mobilā versija
+0.5°C
Zigrīda, Zigfrīda, Zigrīds
Ceturtdiena, 23. novembris, 2017
30. oktobris, 2017
Drukāt

Kādi ir biežāk uzdotie jautājumi, izvēloties īstermiņa finanšu pakalpojumus? (1)

kadi-ir-biezak-uzdotie

Lai arī īstermiņa finanšu pakalpojumi vairs nav nekas jauns un pārsteidzošs, ar tiem sastopoties, cilvēkiem nereti rodas dažādi jautājumi, kas saistīti gan ar to veidiem, gan aizņemšanās un atmaksas iespējām, klienta profilu utt. Ferratum Bank ir sagatavojis tev ceļvedi, kas palīdzēs izprast aizdevumu noformēšanas un atmaksas procesu.

PIETEIKŠANĀS KREDĪTAM

  • Kādiem kritērijiem jāatbilst, lai tu varētu saņemt aizdevumu?

Ņem vērā, ka tev jābūt vismaz 20 gadus vecam. Tāpat pārliecinies, vai tev ir laba kredītvēsture (nav kavēti citi kredītmaksājumi utt.), tu esi maksātspējīgs (tev ir regulāri ikmēneša ienākumi pietiekamā apmērā), tev ir atvērts bankas konts kādā no LR kredītiestādēm, kā arī ir pieejams mobilais telefons.

  • Kādai summai tu vari pieteikties?

Ja aizņemies pirmo reizi, īstermiņa aizdevumā tev būs pieejama summa līdz 350 eiro.

  • Cik ilgā laikā summa nonāks tavā bankas kontā?

Pēc pieteikuma aizpildīšanas “Ferratum Bank” mājas lapā, tas tiks izskatīts 10 minūšu laikā un pēc tam ar tevi sazināsies iestādes klientu apkalpošanas speciālists. Izvērtējot tavas iespējas atmaksāt aizdevumu, kā arī saņemot tevis veikto bankas konta identifikāciju, tiks sniegta atbilde par aizdevuma piešķiršanu. Ja tā būs pozitīva, naudu kontā saņemsi nekavējoties. Pieteikuma apstrādi arī var ietekmēt “Ferratum Bank” darba laiks, kuru vari redzēt iestādes mājas lapā ferratum.lv.

  • Kas ir tava bankas konta identifikācija?

To jāveic tikai aizņemoties pirmo reizi. Uz savu e-pasta adresi, kuru norādīji pieteikumā, saņemsi PIN kodu, ar kuru varēsi piekļūt savam klienta profilam “Ferratum Bank” mājas lapā. Tev tiks dotas 24 h, lai pārskaitītu 0,01 eiro uz norādīto “Ferratum Bank” bankas kontu izvēlētajā bankā. Tādā veidā arī būsi veicis savu bankas konta identifikāciju.

  • Vai aizdevuma noformēšanai nepieciešams galvotājs vai ķīla?

Nē, aizdevuma saņemšanai pie “Ferratum Bank” tev nebūs vajadzīgs ne galvotājs, ne ķīla!

  • Vai vari saņemt papildus aizdevumu?

Ja tev jau ir aktīvs īstermiņa aizdevums, pirms esošā atmaksāšanas, papildus aizdevumam pieteikties nebūs iespējams.

KLIENTA PROFILS

  • Kas ir klienta profils?

Tas ir tavs individuālais profils, kurā ielogojoties, vari aplūkot aizdevuma statusu, pieejamo summu un aizdevuma vēsturi. Turpat arī vari pieteikties jaunam aizdevumam un veikt ID maksājumu, kā arī atrast citu noderīgu informāciju.

  • Kas ir PIN kods?

Tas jāievada, lai ienāktu savā klienta profilā. Ja PIN kods aizmirsies, to vari atjaunot, uzklikšķinot uz lodziņa “Aizmirsi PIN kodu?”

  • Kā tu saņemsi PIN kodu?

Kad būsi veicis bankas konta identifikāciju, tu sevis norādītajā e-pastā saņemsi PIN kodu. Parasti tas notiek aptuveni 5 minūtes pēc konta identifikācijas maksas saņemšanas.

  • Kā tu vari mainīt savus personas datus?

To viegli vari izdarīt savā klienta profilā, uzklikšķinot uz lauciņa “Labot profilu”. Veic nepieciešamās izmaiņas un saglabā tās sistēmā!

AIZDEVUMU ATMAKSA

  • Kāda informācija jānorāda, apmaksājot rēķinu?

Vienmēr pārbaudi, vai norādi precīzu maksājuma mērķi! Tajā jāmin: “Ferratum Bank” EVP numurs – EVP4510001617135 un tavs personas kods. Piemēram, EVP4510001617135; 101010-12012. Drošus naudas pārskaitījumus nodrošina licencēta maksājumu platforma “Paysera LT”.

  • Kas jādara, ja vēlies aizdevumu atmaksāt pirms norādītā termiņa?

Pirms to dari, noteikti sazinies ar “Ferratum Bank” klientu apkalpošanas servisu, lai viņi aprēķinātu precīzu atlikušo aizdevuma summu.

  • Kā pagarināt aizdevuma atmaksu?

Ja nepieciešams, īstermiņa aizdevuma atmaksu vari pagarināt ne vairāk kā divas reizes. Lai to izdarītu, ne vēlāk kā sešas dienas pēc aizdevuma atmaksas termiņa beigām aizpildi pieteikuma formu savā klienta profilā. Tavs aizdevuma atmaksas termiņš tiks pagarināts par 15 dienām.

  • Ko darīt, ja neesi saņēmis rēķinu?

Rēķini pieejami tavā klienta profilā. Ja neesi to saņēmis vai ir kādi citi jautājumi, sazinies ar klientu apkalpošanas servisu!

CITI SVARĪGI JAUTĀJUMI

  • Kādā valodā tiek noslēgts aizdevuma līgums un kā to iespējams saņemt?

Vispārējo aizdevuma līgumu noslēdz divās valodās – latviešu un angļu. Ja starp abām teksta redakcijām ir nesakritības, noteicošā ir angliski rakstītā. Vispārējie aizdevuma līguma un kredīta līguma noteikumi, kas attiecas uz klientiem Latvijā, pieejami “Ferratum Bank” mājas lapā, kā arī tos vari apskatīt savā klienta profilā.

  • Vai noslēgtie līgumi tiek uzglabāti?

Visi aizdevuma noteikumi un izrakstītie rēķini pēc 29.05.2014. ir pieejami tavā “Ferratum Bank” klienta profilā.

  • Vai tev ir atteikuma tiesības?

Jā, protams! 14 kalendāro dienu laikā ir iespējams vienpusēji atkāpties no aizdevuma līguma. Izmantojot atteikuma tiesības, par to obligāti jāinformē “Ferratum Bank”, nosūtot rakstisku paziņojumu uz adresi: Ferratum Bank p.l.c., Tagliaferro Business Centre Level 6, 14 High Street Sliema SLM 1551 Malta.

Paziņojumā nepieciešams iekļaut: vārdu, personas kodu, līguma pārtraukšanas iemeslu, apņemšanos ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc paziņojuma nosūtīšanas atmaksāt visu “Ferratum Bank” parādā esošo summu, kā arī jānorāda paraksts, datums un vieta, kur paziņojums parakstīts. Tev būs jāapmaksā arī summa, kas saistīta ar aizdevuma izmantošanas laiku, saskaņā ar noteikto procentu likmi.

  • Kā pieteikt izziņu par tavām kredītsaistībām?

Lai saņemtu izziņu par tava aizdevuma stāvokli vai citu nepieciešamo informāciju, kas saistīta ar aizdevumiem, nosūti brīvā formā rakstītu iesniegumu uz e-pastu info@ferratum.lv. Norādi tajā vārdu, uzvārdu, personas kodu un iestādi, kurai izziņa paredzēta. Izziņa tiks sagatavota 5 darba dienu laikā un nosūtīta uz adresi, kuru norādīji, slēdzot aizdevuma līgumu.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+