Mobilā versija
+1.3°C
Diāna, Dina, Dins
Piektdiena, 24. februāris, 2017
6. janvāris, 2015
Drukāt

“Max Factor” par savu 2015. gada reklāmas seju izvēlas Monro

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Kompānija “Max Factor” paziņojusi, ka par tās reklāmas seju 2015. gadā kļūs… Merilina Monro, ko uzņēmums pasludinājis par “pasaules glamūra sūtni”, raksta “The Daily Telegraph”.

1962. gadā mirusī Monru patiešām 20. gadsimta 40. gados bija “Max Factor” zvaigžņu kliente, un zīmola speciālisti uzskata, ka viņas stils aktuāls joprojām.

Jaunā reklāma, kurā iekļauta Merilina Monro, koncentrēsies uz to, kādu lomu viņas tēla veidošanā spēlēja tieši dekoratīvā kosmētika, kura no salīdzinoši neizteiksmīgās Normas Džīnas Mortensones radīja sekssimbolu Merilinu Monro, portālam paziņojis “Max Factor” direktors Pets Makgrats: “Merilinas Monro tēls ar kaislīgi sarkano lūpukrāsu un sniegbalto ādu 40. gados kļuva par vispopulārāko. Tas arī ir glamūrs – ne ar ko nesalīdzināms.”

Merilinas Monro attēlu izmantošanas tiesības pieder “Authentic Brands Group”, un 2014. gadā, vairāk nekā pusgadsimtu pēc aktrises nāves, viņas vārds ražojumiem un saloniem ienesis 17 miljonus dolāru.

Pievienot komentāru

Slimība pārvarēta, atveseļojamies. ES vērtē Latvijas ekonomiku (1)Latvija pēdējos gados pieredzējusi vāju ekonomikas izaugsmi, ekonomiskās nenoteiktības un ES fondu krituma dēļ, bet īstermiņa prognozes ir pozitīvākas, teikts Eiropas Komisijas vērtējumā par finansiālo, ekonomisko un sociālo situāciju dalībvalstīs.
Putnu gripas dēļ Vītiņu pagastā saimnieki bažījas par cāļiem (1)Visām vistām un zosīm jāiztur trīs mēnešu ieslodzījums
Cenas noteic turīgākie: Zemgalē un Latgalē zeme dārgāka (1)Lauksaimniecībā izmantojamai zemei cenas noteic turīgākie zemnieki
Pasaulē
Pieaug saražotā siera un biezpiena apjoms; mocarellai - uzvaras gājiensSaskaņā ar provizoriskajām aplēsēm, pērn Latvijā saražotas 41 500 tonnas siera un biezpiena, kas ir 7,5% pieaugums salīdzinājumā ar 38 600 tonnām
Draugiem Facebook Twitter Google+