Publicitātes foto

“Max Factor” par savu 2015. gada reklāmas seju izvēlas Monro 0

Kompānija “Max Factor” paziņojusi, ka par tās reklāmas seju 2015. gadā kļūs… Merilina Monro, ko uzņēmums pasludinājis par “pasaules glamūra sūtni”, raksta “The Daily Telegraph”.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 27
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

1962. gadā mirusī Monru patiešām 20. gadsimta 40. gados bija “Max Factor” zvaigžņu kliente, un zīmola speciālisti uzskata, ka viņas stils aktuāls joprojām.

Jaunā reklāma, kurā iekļauta Merilina Monro, koncentrēsies uz to, kādu lomu viņas tēla veidošanā spēlēja tieši dekoratīvā kosmētika, kura no salīdzinoši neizteiksmīgās Normas Džīnas Mortensones radīja sekssimbolu Merilinu Monro, portālam paziņojis “Max Factor” direktors Pets Makgrats: “Merilinas Monro tēls ar kaislīgi sarkano lūpukrāsu un sniegbalto ādu 40. gados kļuva par vispopulārāko. Tas arī ir glamūrs – ne ar ko nesalīdzināms.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Merilinas Monro attēlu izmantošanas tiesības pieder “Authentic Brands Group”, un 2014. gadā, vairāk nekā pusgadsimtu pēc aktrises nāves, viņas vārds ražojumiem un saloniem ienesis 17 miljonus dolāru.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.