Mobilā versija
+3.5°C
Mirdza, Žanete, Žanna
Trešdiena, 22. marts, 2017
6. janvāris, 2015
Drukāt

“Max Factor” par savu 2015. gada reklāmas seju izvēlas Monro

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Kompānija “Max Factor” paziņojusi, ka par tās reklāmas seju 2015. gadā kļūs… Merilina Monro, ko uzņēmums pasludinājis par “pasaules glamūra sūtni”, raksta “The Daily Telegraph”.

1962. gadā mirusī Monru patiešām 20. gadsimta 40. gados bija “Max Factor” zvaigžņu kliente, un zīmola speciālisti uzskata, ka viņas stils aktuāls joprojām.

Jaunā reklāma, kurā iekļauta Merilina Monro, koncentrēsies uz to, kādu lomu viņas tēla veidošanā spēlēja tieši dekoratīvā kosmētika, kura no salīdzinoši neizteiksmīgās Normas Džīnas Mortensones radīja sekssimbolu Merilinu Monro, portālam paziņojis “Max Factor” direktors Pets Makgrats: “Merilinas Monro tēls ar kaislīgi sarkano lūpukrāsu un sniegbalto ādu 40. gados kļuva par vispopulārāko. Tas arī ir glamūrs – ne ar ko nesalīdzināms.”

Merilinas Monro attēlu izmantošanas tiesības pieder “Authentic Brands Group”, un 2014. gadā, vairāk nekā pusgadsimtu pēc aktrises nāves, viņas vārds ražojumiem un saloniem ienesis 17 miljonus dolāru.

Pievienot komentāru

Cerības par noietu Ķīnā gaist: Latviešiem neizdodas iemācīt ķīniešiem ēst piena produktus (10)Vecajai Eiropai neizdevās iemācīt ķīniešiem ēst piena produktus, tas nepadodas arī latviešiem
"Sadales tīkls" iegādāsies 200 000 viedo skaitītāju; uzstādīs visā Latvijā (4)AS ”Sadales tīkls” iegādāsies 200 000 viedo skaitītāju, aģentūrai LETA teica uzņēmuma pārstāve Tatjana Smirnova.
Pasaulē
Pasaule skaitļos. Kuri ir Eiropā pārdotākie auto?Amerikāņu koncerns "General Motors" nolēmis pārdot sev piederošo Eiropas auto zīmolu "Opel" (Lielbritānijā pazīstams arī kā "Vauxhall").
Draugiem Facebook Twitter Google+