Mobilā versija
+5.6°C
Sarmīte, Tabita
Piektdiena, 9. decembris, 2016
21. decembris, 2015
Drukāt

“Mīļā, mums ir ko tirgot!” Kapsulings – ceļš uz mīļotās sirdi un savu biznesu (1)

Foto - Ilze PētersoneFoto - Ilze Pētersone
VEIKSMES FORMULA

Starts
1100 eiro pašu naudas iegulda grašvielās, kapsulās, ražotnē, tirdzniecības aprīkojumā, kā arī maksā par domēnu.
Izveido divu sastāvu produktus, nosaucot par Valterīti un Ancīti.
Pārdod tirdziņos, ekoveikalos un internetā.

Attīstība

Nepilna gada laikā iztirgo 9000 kapsulu.
Atpelna ieguldījumus, bilance "pa nullēm".
Bez maksas reklāmām un slavenību piesaistīšanas kapsulingu ievēro un sāk pieprasīt kafejnīcas.
Veiksmīga realizācija kolektīvās iepirkšanās portālā.

Vīzija
Paplašināt tirdzniecību veikalos, kafejnīcās un internetā,
samazināt – tirdziņos.
Izvērst piedāvājumu ārzemēs.
Veidot jaunu produktu dizainu.

Ance bija gatava tirgot kaut vai sāli, ka tikai varētu pasākt kaut ko kopā ar vīru Valteru. Citādi darbdienās satikušies tikai agros rītos un vēlos vakaros, nebijis laika pat kārtīgi parunāties un jaunās ģimenes dzīve pamazām ieslīgusi mietpilsoniskā rutīnā. Valteram kā raksturā racionālam cilvēkam divreiz nebija jāsaka. “Mīļā, mums ir ko pārdot!” viņš priecīgs paziņoja sieviņai. Par ģimenes glābēju kļuva kapsulings – garšvielu maisījums, kuru Valters sapilda nelielās kapsuliņās, glīti noformē un abi ved uz tirdziņiem pārdošanai. Valmieriešu Švernu biznesa pasākumā nozīmīgu daļu ieņēmuši arī tirgus socioloģiskās izpētes un piedzīvojumu elementi.

Kapsulings – ceļš uz mīļotās sirdi un savu biznesu

Kad abi jaunie ļaudis vēl cerējās, Valters gāja pie Ances ciemos un gatavoja viņai dzērienu ar astoņām garš­vielām. Pagāja kāds laiciņš, kamēr viņš visas sastāvdaļas nodozēja un sajauca pareizā proporcijā, uzkarsēja pienu un iejauca tajā maisījumu. “Ājurvēdā šo dzērienu sauc par zelta pienu,” viņš paskaidroja draudzenei, kamēr viņa baudīja aromātisko dziru.

Recepti Valters aizguvis no sava jogas skolotāja, pats ar to stiprinājies jau trīs gadus un atzinis par jaudīgu. Ancei kā “parastajai eiropietei” zelta piens šķitis nedaudz dīvains kokteilis, vairāk apbūris Valtera garšvielu skapītis, pilns ar smaržīgām vircēm, drauga vispusīgās un dziļās zināšanas par tām un meistarīgā darbošanās, gatavojot maisījumu.

Lielu savas dzīves daļu abi Šverni bijuši darba ņēmēji. Ance kā diplomēta žurnāliste un audiovizuālās mākslas maģistre darbojusies savā jomā, Valters Valmieras stikla šķiedras rūpnīcā strādājis par informācijas tehnoloģiju programmētāju un ik pa laikam kādu IT produktu izveidojis arī sev par prieku un pat mēģinājis to pārdot, taču – neveiksmīgi. Sievas kaprīze un paša nerealizētais sapnis par tirgošanos savienojušies vienā garšvielu trauciņā ar nosaukumu – kapsulings.

Pirms palaist to tautās, pakonsultējušies pie ājurvēdas zinātājiem, vai Latvijas pircējam pēc satura un efekta astoņu garšvielu maisījums būs gana labs. “Man teica – jā, tas darbojas super, paplašina apziņu utt., vienīgās šaubas, vai latvietim tas būs aktuāli, bet vari pamēģināt,” vieda padomdevēja atziņu atstāsta Valters.

Pirmizrāde pagājušā gada novembrī Valmiermuižā izrādījusies ļoti cerīga – cilvēkiem piena maisījums garšojis, viņi pirkuši kapsuliņas ar garšvielām, tikai viena bēda – aukstais laiks traucējis ātri uzsildīt dzērienu, bet Šverniem vēl pietrūcis tirdziņu rūdījuma, tāpēc paņēmuši pusgada pauzi, lai pavasarī atkal atgrieztos tirgus apritē.

Pievienot komentāru

Komentāri (1)

  1. Izskatās garšīgi un… laimīgi.

Gatis Strads. Mežā neatkarīgāks nekā teātrīSkatoties uz kokiem, redz ainavu, nevis eiro
Pasaulē
INFOGRAFIKA: Budžeta prioritātes - aizsardzība, drošība, veselība2017. gada valsts budžeta prioritārās nozares ir aizsardzība, sabiedriskā drošība un kārtība, veselība, sociālā aizsardzība un izglītība.
Draugiem Facebook Twitter Google+