Mobilā versija
Brīdinājums +0.7°C
Gunārs, Vladimirs, Gunis
Ceturtdiena, 8. decembris, 2016
27. jūlijs, 2016
Drukāt

Mākslīgā intelekta darbiniece – blonda virtuālā skaistule – sāk aizvietot dzīvus cilvēkus

Foto-LETAFoto-LETA

Iepazīstieties! Viņas vārds ir Amēlija – mākslīgā intelekta aģente, kura komunicē dabiskā valodā un ir apveltīta ar izteiktāku empātiju nekā citi līdzīgi aģenti.

Amēlija imitē cilvēka inteliģenci un spēj pieņemt lēmumus, balstoties uz datiem. Līdz ar to Amēlija atkārtotus jeb rutīnas uzdevumus spēj izpildīt daudz efektīvāk nekā cilvēks. Blondā digitālā daiļava spēj atpazīt sava sarunas biedra noskaņojumu un veidot draudzīgu, taču profesionālu kontaktu 24 stundas diennaktī. Viņa nemitīgi uzkrāj informāciju un “mācās”, lai, balstoties uz uzkrāto datu analīzi, izpildītu uzdevumus vai atrisinātu kādu jautājumu.

Amēliju radījis starptautiskais vadības konsultāciju, tehnoloģisko pakalpojumu un ārpakalpojumu uzņēmums “Accenture”. “Lielākais ieguvums ir mērogs un produktivitāte, ko šāds risinājums sniedz. Īsts darbinieks var strādāt astoņas stundas ar īsām pauzēm, bet mākslīgais intelekts strādā 24 stundas diennaktī bez izmaiņām produktivitātē. Tāpat mākslīgā intelekta risinājumi prot veikt sarežģītus uzdevumus un izceļas ar spēju uzkrāt un ātri apstrādāt lielu datu apjomu, lai katrā situācijā izvēlētos piemērotāko rīcību,” uzsver “Accenture” Latvijas filiāles SAP vadītājs Dmitrijs Pozdņakovs.

Ko Amēlija var izdarīt? Pagaidām mākslīgā intelekta aģente var, piemēram, palīdzēt banku klientiem izveidot bankas kontu, apstrādāt apdrošināšanas atlīdzību pieteikumus vai reģistrēt pacientus slimnīcā. Tomēr nākotnes mākslīgā intelekta darbinieka iespējas ir gandrīz neierobežotas.

Kuras kompānijas jau izmanto Amēliju? Kā norāda D. Pozdņakovs, tā ir konfidenciāla informācija, tomēr viņš pačukstēja, ka Amēliju izmanto, piemēram, globāla naftas un gāzes kompānija, lai varētu nodrošināt tūlītēju un daudz efektīvāku rēķinu apstrādi. Savukārt ASV bāzēts mediju pakalpojumu sniedzējs Amēliju izmanto klientu servisa speciālistu atbalstam, kamēr kāda prestiža banka Amēliju izmanto, lai palīdzētu bankas darbiniekiem un konsultētu kredītu brokerus par kredītu izsniegšanas noteikumu detaļām.

Pievienot komentāru

Revolūcija, kas nes attīstību un briesmasTāpat kā cunami vilni, cilvēki digitālās tehnoloģijas sākumā vilni apbrīno, neapzinoties tā spēku un ātrumu
Vietnes "nozagts.com" un "Toma joki" nonākušas arī Drošības policijas redzeslokāSavstarpēji saistītās interneta vietnes "nozagts.com" un "ukradeno.com", kā arī viena no populārākajām sociālā tīkla "Facebook" lapām latviešu valodā "Toma joki" ir Drošības policijas redzeslokā, tomēr dienesta pārstāvji nekomentē šo interneta resursu saistību ar personām, kas saņem Krievijas finansējumu un izplata Krievijas ideoloģisko propagandu.
FOTO: Divi BMW "nesadala" Marijas ielu; viens ietriecas graustā (2)Pēc divu "BMW" automašīnu sadursmes Elizabetes un Marijas ielas krustojumā šovakar, viena no tām ietriecās Marijas ielas graustā.
Draugiem Facebook Twitter Google+