Mobilā versija
+2.9°C
Niklāvs, Nikola, Nikolajs, Niks
Otrdiena, 6. decembris, 2016
13. novembris, 2015
Drukāt

Starpsaucieni. Egila Līcīša replikas (3)

Foto - Timurs SubhankulovsFoto - Timurs Subhankulovs

Dainis Īvāns

“Es atceros 1989. gada vasaru, kad mēs organizējām “Baltijas ceļu”. Tajā vasarā Rietumos bija ļoti daudz publikāciju, ka tie taču ir fašisti, nacionālisti – neatbalstiet viņus, Rietumu valdības! Par Ukrainu ir pilnīgi tādas pašas publikācijas, tāda pati terminoloģija, nekas tur īsti nav mainījies. Tā bija mūsu laikā, tagad pret Ukrainu ir informācijas karš. Tomēr mēs uzvarējām. Uzvarēja patiesība.” Bijušais LTF priekšsēdētājs Dainis Īvāns sarunā žurnālā “Ir”

E. L.: “Božemoj, ja kāds nepakļaujas, grib izlauzties no deržimordu ķetnām, tas automātiski kļūst fašists, banderovietis, buržuāzisko nacionālistu līdzskrējējs. Bet, ja kāds iebilst centieniem rusificēt, ko vien var uz zemeslodes, tad viņš ,domes Ārlietu komisijas vadītāja Puškova vērtējumā, pēc definīcijas ir rusofobs.”

 

 

Foto: LETAFoto: LETA

Anrijs Matīss.

“Varbūt tā ir mana problēma, ka sen vajadzēja ķerties klāt “Air Baltic” kompānijas padomei, kas uzrauga uzņēmumu. Jo manā kā ministra uzmanības lokā bija daudzas citas jomas un problēmas. Zināmā mērā var teikt, ka esmu iegāzts gan no pašas ministrijas valsts sekretāra, gan “Air Baltic” padomes un valdes puses.” Saeimas deputāts, bijušais satiksmes ministrs Anrijs Matīss avīzei “Diena”

E. L.: “Tad tūkstošreiz jāatkārto jautājums – kad beidzot valstij piederošo uzņēmumu uzraudzībā nonāks tūkstoškārt solītie “profesionāļi, prasmīgi nozares speciālisti”, nevis partijām pietuvinātie ielikteņi? Īpaši tagad, kad padomes daudz kur atjaunošot un parādīsies vēl neapgūtas amatvietas.

Pievienot komentāru

Komentāri (3)

  1. Ja Dainis nebūtu ar dažu dienestu atbalstu rīkojis Daugavpils HES būves pārtraukšanu un Rīgas METRO būvi (nu un kas, ka papildus vēl būtu iebraukuši + 3 000 – 5 000 -“speciālistu”, kā palīdzība “brālīgajai republikai” pie tiem jau esošajiem 300 000 -500 000 tūkstošu PSRS imigrantu?

    Toties būtu izmantoti milzīgi naudas resursi un būtu milzīgā apjomā atslogots transports Rīgā, ja Ķengaragu, Vecmilgrāvi, Ziepniekkalnu, Bolderāju, Juglu lidostu Rīga vai Spilve savienotu METRO? Un daugavpils elektrība? Nebūtu Pļaviņu plūdu un gadījumā – Rīgas HES sabrukuma apdraudējuma.

    Un tagad mēs esam pie sasistas siles, mūsu izmantoja veiksmīgi noēda citi. Tad saskaitiet, kādu labumu, lāča pakalpojumu Dainis izdarīja savai zemei?
    Nu kļuva par LTF līderi, bet to viņš neizmantoja, nolaida Latviju , atteicās, nobijās, ka viņa darbību var sākt atmaskot,cik labi, cik slikti izdarīja un kas palīdzēja to izdarīt.

    Dainis Īvāns ieguva popularitāti, bet pazaudējaj miljardus līdzekļu un labklājību Latvijai.

  2. Ierēdņu motto:”” Dzīvojam tikai vienreiz>>>>””

  3. Pūkainajam IR TĀDAS S M A D Z E N E S !!!
    Saprotiet taču !

    “profesionāļi, prasmīgi nozares speciālisti” – ganās pa īrijām u.t.t.

Ērika Oša zīmējums
Ēriks Ošs. Nauda jāatstrādā

“Rīgas Nacionālais zooloģiskais dārzs” par 2,1 miljoniem eiro plāno īstenot projektu “Āfrikas savanna”. Rīgas pašvaldības nākamā gada budžeta projektā “Āfrikas savannai” paredzēti 1,125 miljoni eiro, bet Saeima, apstiprinot nākamā gada budžetu, tā saukto deputātu kvotu ietvaros šim projektam piešķīra 400 000 eiro. Zooloģiskajā dārzā tiks izbūvētas mītnes, āra pastaigu laukumi. Būvprojekts paredz veidot jauktu ekspozīciju, kurā apmeklētājiem vienlaikus tiktu rādītas žirafes, zebras, antilopes, surikāti un degunragputni, kā arī iekļauta huzārpērtiķu sala. Āfrikas savannas ekspozīcija iecerēta aptuveni 3000 kvadrātmetru platībā.

Egils Līcītis: Tumsa zūd, ja "Delna" slēdz gaismu (2)Ja "Delna" būtu ar garāku pastāvēšanas vēsturi, to noteikti uzaicinātu pie Daugavas rakšanas un upes gultnes maģistrālās līnijas vilkšanas.
Lasītāju aptauja
Vai jums nācies saskarties ar nelojāliem pedagogiem?
Draugiem Facebook Twitter Google+