Mobilā versija
Brīdinājums -0.4°C
Evija, Raita, Jogita
Sestdiena, 3. decembris, 2016
5. novembris, 2013
Drukāt

“Latvijas Gada auto 2014” pretendents “Suzuki SX4 S-Cross” (1)

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Konkursam nesen pieteikts vēl viens plašās un strauji augošās krosoveru saimes pārstāvis “Suzuki SX4 S-Cross”, kurš ir tiešais konkurents tādiem automobiļiem kā “Nissan Qashqai” vai “Mitsubishi ASX”.

Šajā nedēļas nogalē 8. un 9. novembrī Jūrmalā notiks šā gada konkursa pretendentu noslēdzošie kopīgie testa braucieni. Pavisam konkursam pieteikti 29 automobiļi, un šī žūrijai būs unikāla iespēja divu dienu garumā salīdzināt un izvērtēt visus pretendentus. Tādēļ nebrīnieties, ja “Baltic 
Beach Hotel” apkārtnē un citur Jūrmalā šajās dienās redzat daudz jaunus auto ar “Gada auto” košajām uzlīmēm.

Jaunais “Suzuki SX4 S-Cross” japāņu markas modeļu rindā neaizstās, bet gan papildinās līdz šim zināmo līdzīga nosaukuma mazo krosoveru “SX4”, kura ražošana turpināsies vēl vismaz gadu. “SX4 S-Cross” ir pilnīgi jauns automobilis, kurš izmēros krietni pārsniedz jau sešus gadus ražoto “SX4”. Vienīgi dzinēji jaunajam modelim palikuši tie paši, tiesa, tikuši modernizēti.

Ja runājam par izskatu, tad “SX4 S-Cross” pieskaitāms tā dēvētā funkcionālā dizaina automobiļiem. Tas nav uzkrītošs un satiksmes plūsmā īpaši neizceļas. Vizuāli vienīgie apvidnieciskie akcentiņi ir neuzbāzīgas plastmasas uzlikas virsbūvei, kā arī nedaudz paaugstināts klīrenss (17 cm). Arī interjera noformējums ir visai atturīgs, taču gana patīkams un gaumīgs. Salons ir plašs, ērts un viegli transformējams, ar labu skaņas izolāciju. Gaita ir stingra un saturīga, pat braucot pa ļoti nelīdzenu ceļu.
suzuki1_10

Ražotājs uzsver, ka “SX4 S-Cross” sevī apvieno hečbeka vadāmību un virsbūves proporcijas ar minivena ietilpību un praktiskumu, kas papildināts ar apvidniekiem raksturīgo paaugstināto klīrensu un pilnpiedziņu. Tā faktiski ir tipiska mūsdienu krosovera recepte. Tāpat kā citi šā segmenta spēkrati, arī “Suzuki SX4 S-Cross” pašā vienkāršākajā versijā ir pieejams tikai priekšpiedziņas izpildījumā, kas to padara krietni pievilcīgāku cenas ziņā. Tiesa, pēc pašu ražotāju teiktā, pilnpiedziņas sistēma, kurai dots nosaukums “AllGrip”, šim auto ir vairāk paredzēta kā papildu drošības elements braukšanai slidenos ap-stākļos, nevis bezceļu varoņdarbiem. Pilnpiedziņa darbojas kopā ar visām citām elektroniskajām drošības sistēmām un gādā par labāku gaitas stabilitāti. Taisnības labad gan jāteic, ka “SX4 S-Cross” var palepoties ar samērā gudru pilnpiedziņas sistēmu, kurai atšķirībā no vairākuma mūsdienu krosoveru vadītājs ar īpaša slēdža palīdzību var mainīt darbības režīmus. “SX4 S-Cross” pilnpiedziņas transmisijai ir trīs darba režīmi – Auto, Sport un Snow, kā arī vēl papildiespēja Lock, kas smagākos apstākļos (pie aktivizēta režīma Snow) imitē starptiltu diferenciāļa bloķēšanu. Lock režīms darbojas līdz ātrumam 60 km/h.

Automobilim pie-
ejams benzīna dzinējs vai dīzelis – abi ar 1,6 litru tilpumu un 120 zirgspēku jaudu. Benzīnniekam pienākas piecpakāpju mehāniskā pārnesumkārba vai automātiskā transmisija (variators), bet dīzelis ir tikai komplektā ar pilnpiedziņu un sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu.

“Suzuki SX4 S-Cross” sākuma cena priekšpiedziņas versijai ir 16 241 eiro, bet visu riteņu modifikācija nopērkama, sākot ar 19 223 eiro.

Pievienot komentāru

Radīts paroļu ģenerators, kuru hakeri nevarēs uzlauzt (2)Firma "Everykey", ko atbalstījis pats antivīrusu kompānijas "McAfee" dibinātājs Džons Makafī, izstrādājusi īpašu maziņu ierīci, kura ģenerē jaunu un drošu paroli ikreiz, kad vēlaties ienākt vienā no saviem interneta vietņu profiliem.
Ja gribi tilpumu. "LA" vērtē "Opel Zafira""Opel Zafira" tika prezentēta 1999. gadā un kopš tā laika ir toņa noteicēja septiņvietīgo kompaktvenu klasē. Pavisam šo gadu laikā saražots vairāk nekā 2,7 miljoni dažādu paaudžu Zafira automobiļu.
Vai Latvijas neceļu nākotne? (1)Par gada auto nominēt pikapu? Uz tādu izlēcienu žūrija nez vai būs spējīga
Draugiem Facebook Twitter Google+