Mobilā versija
Brīdinājums +2.1°C
Agnese, Agnija, Agne
Sestdiena, 21. janvāris, 2017
9. aprīlis, 2015
Drukāt

“YouTube” piedāvās “atpirkties” no reklāmām

Publicitātes attēlsPublicitātes attēls

Video vietne “YouTube” drīzumā ieviesīs maksas abonementu, kas pircējiem ļaus izvairīties no reklāmām.

“YouTube” trešdien nosūtīja vēstuli populārākajiem satura ievietotājiem, lūdzot parakstīt jaunu līgumu, kas ļautu īstenot iecerētās izmaiņas.

Vietnes pārstāve atteicās izpaust sīkāku informāciju, taču norādīja, ka “mūsu galvenā prioritāte ir dot faniem iespēju izbaudīt iemīļotu saturu, bet tā veidotājiem – gūt ieņēmumus”.

Tehnoloģiju giganta “Google” sastāvā iekļautais “YouTube” pirmos maksas kanālus ieviesa 2013.gadā. Savukārt novembrī nelielam lietotāju skaitam tika dota piekļuve maksas mūzikas straumēšanas pakalpojumam bez reklāmām “Music Key”.

Tādā veidā “YouTube” cenšas dažādot ieņēmumu avotus, taču galveno ieņēmumu daļu joprojām veido reklāmas.

Oktobrī “YouTube” vadītāja Sūzena Vojcika preses konferencē sacīja, ka maksas abonementi esot “interesants modelis” un video straumēšanas pakalpojums pētot jaunas iespējas, ko piedāvāt klientiem.

Pievienot komentāru

Mājsaimniecības neizmanto iespējas samazināt elektrības rēķinus un maksā vairāk (18)Elektrību tērējam vairāk, mājsaimniecības aizvien neizmanto iespējas samazināt rēķinus
Pasaulē
Latvijā decembrī bijusi trešā lielākā gada inflācija ES Latvijā pagājušā gada decembrī, salīdzinot ar 2015.gada pēdējo mēnesi, bija trešais augstākais inflācijas rādītājs Eiropas Savienības (ES) dalībvalstu, liecina trešdien publiskotie ES statistikas biroja "Eurostat" dati.
Draugiem Facebook Twitter Google+