Mobilā versija
+5.2°C
Sarmīte, Tabita
Piektdiena, 9. decembris, 2016
9. aprīlis, 2015
Drukāt

“YouTube” piedāvās “atpirkties” no reklāmām

Publicitātes attēlsPublicitātes attēls

Video vietne “YouTube” drīzumā ieviesīs maksas abonementu, kas pircējiem ļaus izvairīties no reklāmām.

“YouTube” trešdien nosūtīja vēstuli populārākajiem satura ievietotājiem, lūdzot parakstīt jaunu līgumu, kas ļautu īstenot iecerētās izmaiņas.

Vietnes pārstāve atteicās izpaust sīkāku informāciju, taču norādīja, ka “mūsu galvenā prioritāte ir dot faniem iespēju izbaudīt iemīļotu saturu, bet tā veidotājiem – gūt ieņēmumus”.

Tehnoloģiju giganta “Google” sastāvā iekļautais “YouTube” pirmos maksas kanālus ieviesa 2013.gadā. Savukārt novembrī nelielam lietotāju skaitam tika dota piekļuve maksas mūzikas straumēšanas pakalpojumam bez reklāmām “Music Key”.

Tādā veidā “YouTube” cenšas dažādot ieņēmumu avotus, taču galveno ieņēmumu daļu joprojām veido reklāmas.

Oktobrī “YouTube” vadītāja Sūzena Vojcika preses konferencē sacīja, ka maksas abonementi esot “interesants modelis” un video straumēšanas pakalpojums pētot jaunas iespējas, ko piedāvāt klientiem.

Pievienot komentāru

Gatis Strads. Mežā neatkarīgāks nekā teātrīSkatoties uz kokiem, redz ainavu, nevis eiro
Pasaulē
INFOGRAFIKA: Budžeta prioritātes - aizsardzība, drošība, veselība2017. gada valsts budžeta prioritārās nozares ir aizsardzība, sabiedriskā drošība un kārtība, veselība, sociālā aizsardzība un izglītība.
Draugiem Facebook Twitter Google+