“Apjājiens priekš muļķiem!” Sabiedrībā zināmu cilvēku vidū apgriezienus uzņem jauna reklāma, taču viss nav tā, kā izskatās 0
Sociālajos tīklos pēdējā laikā vairāki sabiedrībā labi zināmi cilvēki aktīvi reklamē ierīci “Air Tang”, kas it kā palīdzot atmest smēķēšanu. Ierīces izplatītāji sola vieglu un ātru risinājumu, kā atmest smēķēšanu, taču cilvēki sociālajos tīklos spriež, ka ierīce, visticamāk, ir tikai mārketinga triks, nevis reāls risinājums nikotīna atkarībai, turklāt, to citur iespējams iegādāties pat par draudzīgāku cenu.
Kāds sociālā tīkla “Threads” lietotājs norādījis, ka tādu pašu ierīci viņš pamanījis pamanījis tiešsaistes iepirkšanās platformā “AliExpress” par ievērojami zemāku cenu. Kā norāda lietotājs, tādu pašu ierīci “AliExpress” iespējams iegādāties par nepilniem 8 eiro, kamēr “Air Tang” to pārdod par teju 70 eiro. Viņš raksta:
“Tāds normāls apjājiens priekš muļķiem. Pieļauju, ka “AliExpress” brīnumu ražo tie paši, kas to “Air Tang”, tikai nav uzdrukas. Cerams, daudzi šos nenopirks.”
Jāatgādina, ka “AliExpress” ir tiešsaistes iepirkšanās platforma, kas pieder Ķīna interneta milzim “Alibaba Group”. Tā piedāvā milzīgu preču klāstu – no elektronikas un apģērba līdz mājsaimniecības precēm – bieži vien pat par ievērojami zemākām cenām nekā vietējie veikali, taču pircējam jābūt piesardzīgam attiecībā uz kvalitāti un autentiskumu.
Kaut arī ierīci “Air Tang” reklamē vairāki sabiedrībā labi zināmi cilvēki, sociālo tīklu lietotāji brīdina, ka šāda popularitāte nenozīmē produkta efektivitāti. Reklāmas klātbūtne bieži vien palielina ierīces cenu un rada ilūziju par ekskluzīvu, pārbaudītu produktu, kamēr patiesībā tas var būt vienkāršs standarta izstrādājums ar citu iepakojumu.
Populāru cilvēku iesaistīšana mārketinga vajadzībām bieži vien tiek izmantota, lai radītu uzticamības sajūtu un pārliecinātu cilvēkus iegādāties produktu par augstāku cenu, pat ja tā reālā vērtība un efektivitāte nav pierādīta.
Lūk, ko par šo situāciju domā sociālo tīklu lietotāji.






