Foto: pexels.com

“Dienā jāapkalpo 150 dusmīgi zvanītāji, kuri krieviski kliedz virsū!” Mārča stāsts par necilvēcīgiem darba apstākļiem zvanu centrā 0

Stundu ilgs pusdienu pārtraukums, veselības apdrošināšana, draudzīgs kolektīvs, pienācīgs alga – kā tu raksturotu labu darba vietu? LA.LV turpina šķetināt šodien darba tirgū nenovērtētas darba vietas, kur tiek maksāts negodīgi maz. LA.LV lieliskie lasītāji turpina rakstīt vēstules un dalīties pieredzē, esam apsprieduši augstskolas pasniedzēja, bibliotekāres, tālbraucēja, TV raidījumu tulces un vēl citu profesiju pārstāvju stāstus, šoreiz publicējam Mārča vēstuli, kurš strādāja TET par zvanu operatoru.

Reklāma
Reklāma
Mūsdienās daudzi pat nav dzirdējuši par šiem PSRS laiku mācību priekšmetiem: 7 aizmirstas “disciplīnas” 52
Kokteilis
Koka čūskas gads tuvojas. Ko tas nesīs katrai zodiaka zīmei 2025. gadā
Pēteris Apinis: Jānim Domburam* un viņa līdzjutējām par neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestu
Lasīt citas ziņas

Mārcis raksta: Gribētu padalīties par necilvēcīgiem darba apstākļiem “zvanu operatora” darbā uzņēmumā TET. Nostrādāju šajā uzņēmumā pusotru gadu. Apkalpoju projektus “1188” un “Rīgas namu pārvaldnieks”.

Tātad, zvanu centrs, tas nav darbs ofisā, kurā tu jebkurā brīdī vari piecelties, izvingrināt ķermeni, atpūtināt acis vai mazliet pastaigāt pa biroju.

CITI ŠOBRĪD LASA

Nē, Tev 8 stundas ir jāsēž saspringtam, jo zvani ienāk nepārtraukti. Tiklīdz klients izbeidz sarunu, jau runā nākošais klients. Nav neviena mirkļa, lai apkopotu domas pēc iepriekšējās sarunas. Saruna ir jāapkalpo 1.45 minūtes laikā.

Katru mēnesi tiek izrēķināts tavu sarunu vidējais laiks. ja tas ir ilgāks par 1.45 minūtes tas ietekmē tavu reitingu, kas izvēršas nepatīkamās sarunās ar priekšniecību. Ir iespēja paņemt laiku zvana pēcapstrādei, bet ja to stundas laikā būs vairāk nekā 5, tev zvanīs priekšniece un tevi sagaida kārtējā nepatīkamā saruna par tēmu – kāpēc netiec galā? Katru dienu vidēji jāapkalpo 150 zvani.

Pats nogurdinošākais ir tas, ka zvani ienāk nepārtraukti, nav laika pat iedzert ūdeni, jādzer sarunas laikā.

Otrs ir vadības attieksme pret tevi kā pret naudas pelnīšanas mašīnu, ieviešot necilvēcīgus normatīvus izspiež tevi maksimāli. Nu un tam visam pa virsu simtiem neapmierinātu Rīgas namu pārvaldnieka klientu, kuriem kaut kas līst, kaut kas pil, kaut kas nestrādā, kas 90% tiek pasniegts krievu valodā no kuriem daļa ar agresīviem lamuvārdiem. Šādā stresā un saspringtā darbā nākas izdzīvot katru dienu.

Tagad strādāju citā zvanu centrā, neteikšu, ka šeit ir medusmaize, bet krietni, krietni labāk nekā TET, kur viss ir tik ideāli nostādīts, lai no darbinieka izspiestu maksimumu. Ak jā, alga 2023.gadā bija 6 eiro stundā, ar nodokļiem!”

Ja arī tev ir savs stāsts par negodīgām algām savā profesijā, raksti man uz epastu [email protected]. Varbūt vienkārši gribi izteikt savas domas, droši raksti, es izlasīšu un Tev noteikti atbildēšu. Paldies, ka lasi LA.LV.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.