Turpinot veiksmīgo biznesa ideju par intīmpreču veikalu kā ērti pieejamu, gaišu un patīkamu iepirkšanās vietu, Latvijā lielākais erotisko fantāziju un aksesuāru veikals „SexyStyle” atklāja jaunu veikalu.
Turpinot veiksmīgo biznesa ideju par intīmpreču veikalu kā ērti pieejamu, gaišu un patīkamu iepirkšanās vietu, Latvijā lielākais erotisko fantāziju un aksesuāru veikals „SexyStyle” atklāja jaunu veikalu.
Publicitātes foto

Ģimenes uzņēmums Rīgā atver jaunu fantāzijas preču veikalu, attīstīsies arī ārpus Latvijas 0

Turpinot veiksmīgo biznesa ideju par intīmpreču veikalu kā ērti pieejamu, gaišu un patīkamu iepirkšanās vietu, Latvijā lielākais erotisko fantāziju un aksesuāru veikals „SexyStyle” piektdien, 14.decembrī, atklāja jaunu veikalu tirdzniecības centrā „Domina”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
7 pārsteidzošas lietas, ko par jums atklāj apģērba krāsa
Daudzas šo nezina! 15 populārākās sieviešu kļūdas seksā 15
Kadirovam daudz nav atlicis – viņš mirst. Čečenijas līdera nāve var ievilkt Putinu jaunā karā 158
Lasīt citas ziņas

Šī gada laikā šis ir jau otrais veikals, ko „SexyStyle” atver lielveikala telpās, bet astoņu gadu pastāvēšanas laikā uzņēmums Rīgā kopumā izveidojis trīs veikalus.

Sekss ir normāla dzīves sastāvdaļa

„SexyStyle vienmēr ir vēlējies parādīt Latvijas sabiedrībai, ka intīmpreču veikali var būt gaiši, patīkami, ar zinošiem konsultantiem, kuri ļauj pircējam justies ērti un nekautrēties no savām vēlmēm.

CITI ŠOBRĪD LASA

Atverot veikalus tirdzniecības centros, tiek vēl vairāk veicināta sabiedrības izpratne par to, ka sekss ir normāla dzīves sastāvdaļa, no kuras nav jākaunas,” uzsver „SexyStyle” komercdirektors Mārtiņš Jēkabsons.

Jaunā veikala kopējā platība ir 85 kvadrātmetri, tas atrodas t/c “Domina” 1. stāva C zonā- salīdzinoši klusākajā veikala daļā, kas pircējiem ļauj justies gana diskrēti.

Jaunā veikala iekārtojumā saglabāts ierasti gaišais „SexyStyle” stils, kas klientiem ļauj viegli orientēties preču klāstā.

Ieejai tuvākajā daļā atrodami dažādi lubrikanti, masāžas kosmētika un sajūtas stimulējošie līdzekļi, bet tālāk – pikanta apakšveļa, kā arī daudzveidīgas pieaugušo rotaļlietas un aksesuāri.

Sabiedrības izglītošana, veicinot sapratni un pieņemšanu

Jaunajā veikalā preču klāsts ir teju uz pusi lielāks nekā iepirkšanās centrā „Olimpia”. Preču klāstā ir pircēju iecienītākās un pirktākās preces, kā arī šobrīd aktuālie dāvanu komplekti svētkiem, kas kopumā ļaus Rīgas labā krasta pircējiem iepirkties vienkāršāk, nedodoties uz Rīgas centru.

„Šo gadu laikā esam kļuvuši par Latvijas lielāko intīmpreču tirgotāju. Tas ir grūta darba rezultāts. Tā ir darbinieku apmācība par pareizu pārdošanu tā, lai klients pēc mūsu veikala apmeklējuma aizietu apmierināts un ieinteresēts atgriezties.”

Tās ir mārketinga kampaņas, kas prasa daudz resursu un izdomas, lai reklāma būtu pieņemama gan televīzijai, gan drukātajai presei, nekaitinot cilvēkus. Arī sabiedrības izglītošana, lai veicinātu sapratni un pieņemšanu, skaidro M. Jēkabsons.

Reklāma
Reklāma

“Esam kļuvuši tik lieli, ka šogad mums pat ir sava „SexyStyle” basketbola komanda gluži kā lielajiem uzņēmumiem,” stāsta M.Jēkabsons.

„SexyStyle” klientu loks ir visdažādāko vecumu cilvēki

„No jauniešiem, kam aktuāli droši kontracepcijas līdzekļi un kuru piedāvājums pie mums ir daudz plašāks un specifiskāks nekā parastajos veikalos, līdz 25-50 gādīgi pāriem, kuri vēlas izmēģināt ko jaunu, kā arī vecāki un pieredzējušāki cilvēki, kas vēlas atsvaidzināt un piešķirt dzirkstelīti attiecībām,” stāsta M.Jēkabsons.

Kā atzīst M.Jēkabsons, jaunā veikala atvēršana apliecina, ka Latvijas iedzīvotāji seksuāli kļūst arvien atvērtāki, drosmīgāki, brīvāki no aizspriedumiem.

„Protams, šāda tendence ir vērojama, bet ne tik ātri, kā mēs vēlētos. Visatvērtākā, protams, ir jaunā paaudze, bet pastāv arī izņēmumi.”

“Diemžēl joprojām arī ļoti daudz cilvēku, kas uzskata, ka sekss nav svarīgs, taču mūsu uzņēmums popularizē domu par seksuālās dzīves kvalitāti kā priekšnoteikumu laimīgām attiecībām, labai pašsajūtai un veselam ķermenim.”

“Sekss ir viena no cilvēka pamatvajadzībām gan fiziskā, gan emocionālā līmenī, un to nedrīkst noliegt,” saka M.Jēkabsons.

Cilvēku atvērtību apliecina arī „SexyStyle” veikala darbība iepirkšanās centrā „Olimpia”.

„Klienti, ienākot mūsu veikalā, nesastingst, viņi zina, ka neviens veikalā viņus nenosodīs, ka viņi saņems kvalitatīvu, uz klientu vērstu apkalpošanu. Visi mūsu darbinieki ir ļoti atvērti.”

“Tāpat esam pamanījuši, ka klienti vairs nekautrējas no savām vēlmēm, ir gatavi droši runāt ar konsultantiem par savām vajadzībām pat tad, ja veikalā ir arī citi apmeklētāji, kas ir ļoti pozitīvi,” saka M.Jēkabsons.

Attīstīsies arī ārpus Latvijas

Ņemot vērā, ka „SexyStyle” biznesa ideja un pasniegšanas veids ir veiksmīga, uzņēmums plāno attīstīties arī ārpus Latvijas Eiropas virzienā, uzsver Mārtiņš Jēkabsons.

Savukārt, ņemot vērā Latvijā kritiski augsto saslimstību ar HIV/AIDS un lielo pusaudžu grūtniecību skaitu, uzņēmums plāno plašāk pievērsties Latvijas jauniešu informēšanai par drošu seksu.

„SexyStyle” ir Latvijas ģimenes uzņēmums, kurš biznesu veidojis no pašiem pamatiem, katru gadu panākot apgrozījuma pieaugumu. Kā stāsta M. Jēkabsons, šis gads uzņēmumam ir bijis ļoti dinamisks – atvērti divi jauni veikali, tapusi jauna, daudz kvalitatīvāka mājaslapas versija.

Tāpat ir nomainīta uzskaites un grāmatvedības sistēma, lai uzņēmums kļūtu vēl efektīvāks, kā arī īstenotas pārmaiņas vadībā, lai uzņēmumā nodrošinātu izaugsmi un jaunu ideju attīstību.

Kā liecina “Firmas.lv” informācija, veikalus “SexyStyle” pārvalda uzņēmums SIA “Ixis”, kura apgrozījums 2017.gadā bija 1,009 miljoni eiro, bet peļņa – 1364 eiro, bet 2016.gadā uzņēmums strādāja ar 877 771 eiro apgrozījumu un 29 387 eiro peļņu.

SIA “Ixis” reģistrēts 2009. gadā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 2845 eiro. “Ixis” īpašnieki ir Ilze Švāne – 65,03%, Mārtiņš Švāns – 24,99% un Artūrs Hasanovs – 9,98%.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.