Foto: PEXELS

Ierobežojumi vai ilūzija? Lielākā daļa latviešu turpina dzert kā ierasts 0

Kopš 1.augusta, kad stājušies spēkā alkohola aprites ierobežojumi, 76% iedzīvotāju nav mainījuši alkoholisko dzērienu lietošanas paradumus, aģentūru LETA informēja alkoholisko dzērienu tirgotājs “AlkoOutlet”, atsaucoties uz veikto aptauju.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Ja esi dzimis vienā no šiem trīs datumiem, tev uzlikts īpašs “zīmogs” no pagātnes
Veselam
Neredzamās slepkavas: četri ikdienas ieradumi, kas nemanāmi bojā asinsvadus un palielina trombu attīstības risku
Putina nākamais mērķis: militārais eksperts atklāj, kur ienaidnieks plāno ofensīvu 2
Lasīt citas ziņas

Aptaujas rezultāti rāda, ka 3% uzskata, ka sākuši lietot vairāk dzērienu, savukārt 18% norāda, ka patērētā alkohola apjoms samazinājies, bet 3% alkoholu nelieto vispār.

Rezultāti korelē ar “AlkoOutlet” datiem par dzērienu pārdošanas apjomu 2025.gada augustā, kas pieaudzis par 3%, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jautāti par ierobežojumu ietekmi uz alkoholisko dzērienu patēriņu, 67% pauduši, ka ierobežojumi nepalīdzēs to samazināt, jo tie, kas to tiešām vēlas, alkoholu tāpat iegūs. 25% tic, ka ierobežojumiem ilgtermiņā būs pozitīva ietekme, bet 8% uzskata, ka par efektivitāti ir grūti spriest.

Savukārt par personīgajiem iepirkšanās paradumiem 62% iedzīvotāju atbildējuši, ka paradumi nav mainījušies, 18% norāda, ka tagad pērk vairāk alkohola, bet 17% dzērienus iegādājas mazāk.

Interneta aptauja veikta 2025.gada septembrī, tajā piedalījās 209 abu dzimumu respondenti no visas Latvijas.

Jau ziņots, ka “AlkoOutlet” īpašnieks ir SIA “Vita mārkets”, kas ir arī “Elvi” franšīzes partneris. Kompānija reģistrēta 1997.gadā un tās pamatkapitāls ir seši miljoni eiro. Uzņēmums pieder SIA “Fortis VM”. Uzņēmums pērn strādāja ar 145,486 miljonu eiro apgrozījumu un 5,758 miljonu eiro peļņu.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.