
4. BMW X5 (2011–2013) 15
2011. gada X5 modelis tika uzlabots ar jaudīgu 300 zirgspēku turbopūtes sešcilindru dzinēju, taču tas nav izvairījies no problēmām. Īpašnieki ziņojuši par dzesēšanas sistēmas kļūmēm, tostarp radiatoru noplūdēm, eļļas noplūdēm un elektrisko sistēmu kļūmēm. RepairPal reitingā modelis ieguva 2 no 5, ierindojoties 28. vietā no 31 luksusa vidēja izmēra automašīnām.
Papildu informācija: BMW X5 (E70 paaudze) ir luksusa krosovers, kas piedāvā plašu salonu un modernu aprīkojumu, tostarp FlexRay sistēmu balstiekārtai un adaptīvo kruīza kontroli. Tas pieejams ar dažādiem dzinējiem, tostarp 3.0 litru sešcilindru turbopūtes benzīna dzinēju (N55), kas nodrošina 300 ZS (xDrive35i), un 3.0 litru dīzeļa dzinēju (xDrive30d).
Tomēr N55 dzinējs cieš no dzesēšanas sistēmas problēmām – ūdens sūkņa un termostata kļūmes ir izplatītas, un to nomaiņa maksā ap 1000 eiro. Radiatoru noplūdes var izraisīt pārkaršanu, kas rada risku dzinēja bojājumiem, bet eļļas noplūdes bieži rodas no vārstu vāka blīvslēgiem, kas maksā ap 500 eiro remontā.
Elektriskās problēmas ietver aizmugures lukturu vadības bloku kļūmes un sensoru kļūdas, kas ietekmē adaptīvo balstiekārtu. Vidējās uzturēšanas izmaksas ir augstas – ap 1200 eiro gadā, kas ir divreiz vairāk nekā vidēji citām automašīnām, raksta repairpal.com.
ASV tirgū dominē benzīna versijas (xDrive35i), kurām ir dzesēšanas sistēmas problēmas. Eiropā biežāk sastopami dīzeļa modeļi (xDrive30d), kuriem ir problēmas ar NOx emisijām un DPF filtriem, kas saistīti ar Dieselgate skandālu