
5. BMW Z4 (2003) 15
Šis 22 gadus vecais rodsters ir uzkrājis vairāk nekā 400 sūdzības NHTSA datos. Visbiežākā problēma ir saistīta ar stūres sistēmu, tostarp stūres pastiprinātāja zudumu, kas apgrūtina automašīnas vadību. Daži īpašnieki ziņojuši arī par dzinēja pārkaršanu un elektrisko sistēmu problēmām.
BMW Z4 (E85/E86 paaudze) ir sportisks divvietīgs rodsters, kas tika ražots ar 2.5 litru (Z4 2.5i) vai 3.0 litru (Z4 3.0i) sešcilindru dzinējiem (M54), nodrošinot attiecīgi 184 ZS un 225 ZS. M54 dzinējs pats par sevi ir uzticams, taču modeļa vecums nozīmē, ka daudzas detaļas, tostarp gumijas blīvslēgi un šļūtenes, ir nolietojušās, radot eļļas noplūdes un pārkaršanas risku.
Stūres sistēmas problēmas galvenokārt saistītas ar hidrauliskā sūkņa kļūmēm, kas var izraisīt pilnīgu stūres pastiprinātāja zudumu – remonts maksā ap 600 eiro. Elektriskās problēmas ietver salona vadības bloku kļūmes, kas ietekmē logu pacēlājus un centrālo atslēgu, kā arī jumta mehānismu (kabrioletiem), kas var “iestrēgt”, par šo minēts zpost.com. Daudzi entuziasti uzskata Z4 par lielisku auto braukšanas priekam, bet tā uzturēšana ir dārga – rezerves daļas kļūst arvien grūtāk pieejamas.
Vairāk gan pieejams ASV, kur tas tika tirgots kā sporta auto ar benzīna dzinējiem, kas cieš no stūres sistēmas un elektriskajām problēmām. Eiropā modelis ir retāk sastopams, un dīzeļa versijas nav pieejamas.