“Maxima” lielveikals.
“Maxima” lielveikals.
Publicitātes foto

Kā veikaliem klājas tirdzniecības centros, atklāj Maxima 0

Vasaras pārdošanas rezultāti jaunākajos “Maxima” veikalos, kas atrodas tirdzniecības centros, liecina par šī segmenta stabilu izaugsmi, portālam “LA.lv” pastāstīja SIA “maxima Latvija” pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Kāpēc ar gadiem pieaug svars? Kaloriju skaitīšana nepalīdzēs, lūk, kas tev jādara
“To bezjēdzīgo brīvdienu 1. maijā sen bija laiks izbeigt.” Sociālo tīklu lietotāju viedokļi par 1.maiju kā oficiālu brīvdienu
RAKSTA REDAKTORS
“Kad sāku rādīt slaidus par Ukrainu, redzēju, ka vairāki skolēni novērsa skatienu…” Pieredzes stāsts par krievvalodīgajiem jauniešiem 7
Lasīt citas ziņas

Apgrozījums un pirkumu skaits “Maxima XXX” formāta veikalos tirdzniecības centrā “Domina Shopping” un modes un izklaides centrā ”Rīga Plaza” ir pieaudzis – kopējais pirkumu skaits abos veikalos augustā palielinājās par 6% pret jūlija rezultātiem.

Veikala “Maxima XXX”, kas atrodas “Domina Shopping”, izaugsme ir vērojama visas vasaras garumā. Pirkumu skaits veikalā šī gada jūlijā pieauga par 4%, salīdzinot ar jūnija rezultātiem, un augustā to bija vēl par 6% vairāk nekā jūlijā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Turklāt būtiski turpina pieaugt arī kopējais apgrozījums, kas šī gada augustā ir palielinājies par 8% pret jūlija rezultātiem. Klienti ir novērtējuši un iecienījuši arī šī gada jūnijā atvērto veikalu modes un izklaides centra “Rīga Plaza” telpās.

Tajā pirkumu skaits augustā ir palielinājies par 2,6% pret jūlija mēnesi. Apgrozījums šajā veikalā augustā ir palielinājies par 4,5% pret jūlija rezultātiem.

“Veikalu formātu pielāgošana pircēju vēlmēm ir sevi attaisnojusi. Salīdzinot pārdotākās preces tirdzniecības centru segmentā un mazo formātu veikalos “Maxima X” un “Maxima Express”, novērojams atšķirīgu produktu grupu pieprasījums.

Ja mazo formātu veikalos pieprasītākās preces ir nelielas uzkodas, gatavās maltītes un ūdens, tad tirdzniecības centru segmenta veikalos klienti vairāk iegādājas ikdienai nepieciešamas preces, tostarp svaigus augļus, dārzeņus un piena produktus.

Populārākās preces abos veikalos šovasar bija arbūzi, banāni un jaunie kartupeļi, un dzeramais ūdens 5 litru iepakojumā, ” komentē “Maxima Latvija” iepirkuma departamenta direktors Edvīns Lakstīgala.

Šobrīd “Maxima Latvija” tirdzniecības centru segmentā ir pieci XXX formāta veikali, jaunākais, kas atvērts šī gada maija sākuma modes un izklaides centra “Rīga Plaza” aprīkots ar jaunākās paaudzes tehnoloģiskiem risinājumiem, pārdomātu un modernu interjeru, kā arī teju 33 000 produktu plašu sortimentu.

Jaunu veikalu atvēršana un esošo rekonstrukcija ir daļa no “Maxima Latvija” šī gada investīciju programmas ar mērķi uzlabot klientu iepirkšanās pieredzi, kopumā investējot vairāk nekā 23 miljonus eiro.

Reklāma
Reklāma

Programmas ietvaros līdz gada beigām kopumā tiks rekonstruēti 15 veikali gan Rīgā, gan reģionos, kā arī atvērti vismaz 5 jauni dažāda formāta veikali visā Latvijā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.