Karikatūras

Gatis Šļūka. Kur penši dzīvojas?

“Strauja sirds, bet kājas lēnas, nepamanu auto ēnas. Bum, un melna bilde priekšā, laižos savā zārkā iekšā…” Šādu pantiņu iekļāvuši reklāmas ļaudis Valsts policijas sāktajā informatīvajā drošības kampaņā gājējiem senioriem. Pētījumā esot noskaidrots, ka vairāk nekā trešdaļa jeb 38% smagi cietušo gājēju ir vecumā virs 60 gadiem. Kampaņas ietvaros seniori tiek aicināti nepārvērtēt savas spējas un aizdomāties ne tikai par savu, bet arī citu satiksmes dalībnieku drošību uz ceļa. Sabiedrība šo informatīvo kampaņu vērtē dažādi. Atzīstot, ka vecāku ļaužu dažkārt vieglprātīgā uzvedība uz ielas ir problēma, tomēr vienlaikus tiek aizrādīts, ka pilsētās pārāk maz tiek domāts par gājējiem draudzīgu infrastruktūru. Tāpat izskan kritika, ka ar “youtoube.com” izvietotiem videoklipiem vai tviterī publicētiem attēliem nez vai var uzrunāt seniorus – kampaņas auditoriju.

Reklāma
Reklāma
Latvijai un Eiropai ir skaidrs, ko darīt, kad Ukrainā iestāsies pamiers
Šī Eiropas pilsēta ir iestrēgusi laikā! Kāds pat joko, ka cenas tur nav mainījušās 10 gadus
Veselam
“Novecošana nav tikai drūma un nepatīkama!” Jauns pētījums atklāj, kādas psiholoģiskas īpašības piemīt ilgmūžīgiem cilvēkiem
Krievijas roka Čehijā: vervē migrantus uzbrukumiem un sabiedrības iebiedēšanai
“Manām meitenēm jāēd plika maize. Vai rīt brokastis atkal nedabūs?” Skaisto svētku sajūtu aizēno organizatoriskas nedienas
Elviss Strazdiņš atklāj drošības caurumu VID ēkā: “Jebkurš ļaundaris var nokļūt, kur vien vēlas”
Lietuvā no Baltkrievijas ielidojušais lidaparāts ir Krievijas drons “Gerbera”
Uzmanību! Pabrīdiniet bērnus un esiet paši gatavi – ceturtdienas vakarā šūnu apraidē izsūtīs brīdinājumu par stipru lietu
Lavrovs tikšanās laikā ar Rubio piedāvājis “jaunu ideju” miera panākšanai Ukrainā
VIDEO. No debesīm līst nauda: neparasts atvadu žests iedvesmo Detroitas iedzīvotājus