Publicitātes foto

“Latvijas balzama” īpašnieks nopircis britu dzērienu izplatītāju “Cellar Trends” 0

Baltijā lielākais alkohola ražotājs un izplatītājs “Amber Beverage Group”, kas ir daļa no starptautiskā koncerna “SPI Group” un kura sastāvā ir arī AS ” Latvijas balzams”, ir veicis stratēģisku investīciju Lielbritānijā un nopircis vīna un spirtoto dzērienu izplatītāja “Cellar Trends” akciju daļu, kļūstot par šī uzņēmuma līdzīpašnieku.

Reklāma
Reklāma
FOTO. Zelenska draugi atklāj, kādu personisko cenu karš prasījis no šī cilvēka
Kokteilis
“Tautumeitas” pārsteidzoši labā vietā: pagājušā gada uzvarētājs Nemo sarindo savu Eirovīzijas dziesmu topu 22
Plāno iegādāties lietotu auto? 13 automašīnas, kuras var iegādāties pat ar lielu nobraukumu
Lasīt citas ziņas

Puses informē, ka “Cellar Trends” vadība un menedžments paliks nemainīgs – uzņēmumu joprojām vadīs tā lielākie akcionāri – īpašnieku Vatsa un Mēriota ģimenes.

“Amber Beverage Group” šo soli vērtē kā stratēģisku ieguldījumu uzņēmuma attīstībā ar mērķi augt starptautiskos tirgos. “”Cellar Trends” ir pieredzējis dzērienu izplatītājs, kurš daudzu gadu garumā sekmīgi attīstījis Lielbritānijas tirgū daudzus šobrīd pazīstamus zīmolus. Apvienojot mūsu kompetences un pieredzi, mēs plānojam iepazīstināt Lielbritānijas patērētājus ar saviem zīmoliem un nostiprināt savu klātbūtni vienā no lielākajiem Eiropas tirgiem,” norāda Sīmurs Ferreira, “Amber Beverage Group” valdes priekšsēdētājs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Cellar Trends izpilddirektori Martins Vatss un Deivids Mēriots ir gandarīti par šo sadarbību un pozitīvi raugās uz iespējām, ko tā pavērs kompānijas tālākajai attīstībai.
“”Cellar Trends” 18 gadu laikā demonstrē iespaidīgus panākumus zīmolu attīstībā. Šī sadarbība ar “Amber Beverage Group” dos mums iespēju strādāt ar jaunām produktu kategorijām un stiprinās mūsu jau esošo dzērienu portfeli, kā arī nāks par labu gan esošajiem, gan jaunajiem zīmolu īpašniekiem. Mūsu un “Amber Beverage Group” komandas filozofija saskan – tā ir cieša sadarbība ar zīmolu īpašniekiem, lai attīstītu tos Lielbritānijā un kopā gūtu jaunus panākumus,” uzsver “Cellar Trends” izpilddirektors Martins Vatss.

“Amber Beverage Group” var lepoties ar vairāk nekā gadsimta laikā gūtu pieredzi dzērienu ražošanā un mazumtirdzniecībā, kā arī ar pasaulē pazīstamiem zīmoliem kā “Moskovskaya® Vodka”, “Rīgas Melnais Balzams®” un daudziem citiem. Uzņēmums apvieno vairāk nekā 1450 darbinieku uzņēmumos no Baltijas valstīm līdz Meksikai, ieskaitot vadošos alkoholisko dzērienu ražotājus Latvijā un Meksikā, pieredzējušus vairumtirdzniecības uzņēmumus Igaunijā, Latvijā un Lietuvā, kā arī specializētos mazumtirdzniecības tīklus, ko Latvijā un Lietuvā veido vairāk nekā 70 veikali, un loģistikas pakalpojumu sniedzēju visās Baltijas valstīs.

„Amber Beverage Group” uzņēmumi ražo, pilda, eksportē, izplata vairumtirdzniecībā un pārdod plašu alkoholisko dzērienu klāstu, ko veido gandrīz 500 zīmoli.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.