“Mediju nams” pārtaps atklātā akciju sabiedrībā: arī Tu vari domāt par akciju iegādi 0

Tuvākajā laikā mainīsies SIA “Mediju nams”, kas pārstāv plašsaziņas līdzekļus “nra.lv” un “neatkarīga.lv”, īpašnieki, sākumā uzņēmumu izpērkot vadībai, bet pēc tam to pārveidojot par akciju sabiedrību un piesaistot plašāku akcionāru loku, aģentūru LETA informēja “Mediju nams” valdes locekle Ilze Bērziņa.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Neredzamās slepkavas: četri ikdienas ieradumi, kas nemanāmi bojā asinsvadus un palielina trombu attīstības risku
Kokteilis
Ja esi dzimis vienā no šiem trīs datumiem, tev uzlikts īpašs “zīmogs” no pagātnes
TV24
“Neviens nevarēja saprast, kas tas par ieroci!” Slaidiņš atklāj interesantu incidentu “Zapad 2025” laikā
Lasīt citas ziņas

Pašlaik “Mediju nams” pieder SIA “MN Mediji”, kura vienīgais īpašnieks ir “Mediju nams” valdes priekšsēdētājs Nauris Kāpostiņš, liecina “Firmas.lv” informācija. “Mediju nama” otra valdes locekle ir Ilze Bērziņa.

Kāpostiņš par uzņēmuma īpašnieku kļuva 2016.gadā, “Mediju namu” nopērkot no Lilitas Seimuškānes, Armanda Pučes un Ulda Dreiblata. Kā tolaik vēstīja mediji, Kāpostiņš ir Anrija Lemberga sievas brālis.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kā norādīts Bērziņas izplatītajā paziņojumā, “Mediju nama” īpašnieki vēlējušies mainīt uzņēmuma biznesa modeli, tāpēc “daudzi Latvijas lielāko uzņēmumu īpašnieki un vadītāji pauda bažas par uzņēmuma nokļūšanu Latvijas sabiedrības vairākuma interesēm neatbilstošu īpašnieku kontrolē, un izteica vēlmi iegādāties “Mediju namu””.

Pēc Bērziņas vārdiem, pieņemts lēmums uzņēmumu pārveidot par akciju sabiedrību, “lai novērstu tikai viena īpašnieka interešu pārsvaru” un līdzsvarotu īpašnieku intereses.

“Diemžēl pašreizējā Saeimas priekšvēlēšanu gaisotnē vairāki lielo privāto uzņēmumu īpašnieki atklāti nevēlas tieši piedalīties tik nozīmīga masu informācijas līdzekļa pirkumā.

Tāpēc SIA “Mediju nams” pārņemšana notiks ar pārejas formu,” klāsta Bērziņa, skaidrojot, ka sākotnēji uzņēmumu nopirks “Mediju nama” vadība, lai jaundibinātā akciju sabiedrība tiktu pakāpeniski sagatavota “tādas investoru struktūras izveidei, kurā nevienam no īpašniekam nebūs iespējas vienpusēji diktēt medija saturu”.

Tikšot izvērtēta arī iespēja uzņēmumam piesaistīt “nozīmīgu starptautisku informāciju tehnoloģiju uzņēmumu ar pieredzi multimediju satura veidošanā”.

Bērziņa uzsver, ka jauno investoru mērķis esot “turpināt veidot kvalitatīvu mediju, kas būs neatkarīgs no jebkuras politiskās partijas ietekmes un būs neatkarīgs no politiskās reklāmas ieņēmumiem”.

“Firmas.lv” informācija liecina, ka “Mediju nams” reģistrēta 2003.gadā un tā pamatkapitāls ir 12,948 miljoni eiro. Uzņēmuma apgrozījums 2021.gadā bija 739 653 eiro, bet zaudējumi sasniedza 635 250 eiro.

SAISTĪTIE RAKSTI