FOTO: Ieva Čīka, LETA

Olu cenās notikušas izmaiņas 0

Pirms Lieldienu brīvdienām brūno olu cenas, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, samazinājušās par aptuveni 10%, savukārt baltajām olām cenu kritums ir par 20%, aģentūru LETA informēja mazumtirgotāju “Maxima Latvija” un “Elvi Latvija” pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 174
“Krievi mūs burtiski aprīs!” Ukraiņu komandieris skaidro iespējamās kara pauzes briesmas 139
TV24
Vai rudenī tiks palielinātas pensijas? Saeimas deputāts par plānotajām izmaiņām pensiju aprēķinā 55
Lasīt citas ziņas

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule sacīja, ka “Maxima” veikalos olu pieprasījums ir stabili nemainīgs pārsvarā visu gadu, bet lielāko pieprasījumu, jo īpaši baltām olām, prognozē pāris dienas pirms svētkiem vai pirmajās svētku dienās.

Viņa atzīmēja, ka šogad par divām reizēm pieaudzis pieprasījums grila un grila piederumiem, bet šašlika pieprasījums pieaudzis astoņas reizes nekā attiecīgā pirmssvētku laikā 2018.gadā. Vienlaikus dārza darba rīku pieprasījums pieaudzis teju četras reizes.

CITI ŠOBRĪD LASA

Dupate-Ugule atzīmēja, ka arī garneles bieži ir Lieldienu svētku galda sastāvdaļa, līdz ar to pārdošanas apjoms audzis par aptuveni 55%, salīdzinot ar pirmssvētku laiku pērn. Savukārt dzirkstošā vīna pārdošanas apjoms pieaudzis par 20% vairāk nekā iepriekšējā gada Lieldienās.

“Elvi Latvija komercdirektore Laila Vārtukapteine atzīmēja, ka pieprasījums pēc olām veikalu tīklā “Elvi” pirms Lieldienām katru gadu pieaug apmēram trīs reizes, pēdējos gados pirms Lieldienām, salīdzinot ar ikdienu, visstraujāk kāpj pircēju interese par raibajām paipalu olām.

Vārtukapteine sacīja, ka šogad, salīdzinājumā ar iepriekšējā gada Lieldienām, par strauji pieaudzis pieprasījums pēc dažādiem Lieldienu dekoriem (+11%), olu krāsām, uzlīmēm un citām Lieldienu precēm (+9%). Tāpat vairāk pirktas dažādas dārza preces (+76%) un augi (+69%).

Analizējot pārtikas produktu un dzērienu pārdošanas datus, Vārtukapteine secināja, ka pieprasījums pēc fasēta šašlika un citiem grilējamiem produktiem pieaudzis par 157%. Vienlaikus pieprasīto alkoholisko dzērienu virsotnē ierindojies alus (+72%) un sidrs (+69%), savukārt bezalkoholisko dzērienu vidū vislielāko apgrozījuma pieaugumu var vērot ūdenim (+19%).

Aģentūra LETA jau ziņoja, ka “Maxima Latvija” apgrozījums 2017.gadā bija 723,054 miljoni eiro, kas ir par 4,2% vairāk nekā 2016.gadā, bet kompānijas peļņa palielinājās par 93,9%, sasniedzot 23,224 miljonus eiro.

Savukārt “Elvi Latvija” 2017.gadā strādāja ar 3,667 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 15,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet peļņa pieauga vairākas reizes un bija 163 026 eiro.

Kompānija reģistrēta 2010.gada februārī, un tās pamatkapitāls ir 2820 eiro. Kompānijas 50% kapitāls pieder Imantam Rendeniekam, 25% – “Realto Capital” un 25% – “VITA mārkets”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.