Pacienti sūdzas par pierakstu laiku neievērošanu medicīnas iestādēs: “Uzskatu, ka tā ir absolūta nerēķināšanās ar citiem cilvēkiem” 57

Vēl viena tēma, kas satrauc cilvēkus medicīnas sistēmā, ir pierakstu laiki. Par šo esam saņēmuši divu lasītāju stāstus. Ieskatāmies!
Ar mums sazinājās Astrīda, kura LA.LV izlasījusi iepriekšējo stāstu un vēlas pastāstīt arī savu pieredzi un dalīties pārdomās.
Turpinājumā viņas stāsts!

Reklāma
Reklāma
Veselam
5 populāri pārtikas produkti izraisa atmiņas zudumu – to iedarbība novērota jau īstermiņā
“Piedodiet, bet mājās jūs netiksiet!” Ukraina skaidro pavisam reālos frontes sabrukšanas iemeslus 85
TV24
Vitenbergs: Baumu līmenī ik pa brīdim izskan, ka parlamentārā sekretāre ir “nokodusi” ministri
Lasīt citas ziņas

“Pagājušā gada novembrī biju elektroniski pierakstījusies pie dakteres uz konsultāciju RAKUS. Vizīte nolikta uz plkst.11:00, maksa 50 eiro.

Ierados pie kabineta plkst.10:30. Tur sēdēja jau viena sieviete, bet es pat īpaši nesatraucos, ir taču pieņemšanas laiks norādīts, un es esmu pirmā rindā, gaidīšu, kad mani izsauks.

CITI ŠOBRĪD LASA

Daktere ieradās uz pieņemšanu plkst.11:16 un, verot kabineta durvis, pār plecu noteica: “Variet nākt!”

Uz to brīdi mēs koridorā sēdējām jau 8 cilvēki uz pieņemšanu pie šīs dakteres.

Sieviete, kura bija ieradusies pirms manis, protams, pieleca kājās un iesteidzās kabinetā. Nodomāju – labi, ka es biju tik agri ieradusies uz vizīti, jo citādi mans pieteiktais vizītes laiks plkst.11:00 un Nr. 1 te nestrādā.

Tiku kabinetā. Man bija līdzi paņemti asins analīžu rezultāti izdrukātā veidā, kurus dakterei parādīju. Sāka taujāt par veiktajiem izmeklējumiem – datortomogrāfijām, magnētisko rezonansi utt.

Saku – jā ,man ir veikti šie izmeklējumi, lūdzu, paskatieties DATAMED, tur viss ir. Uz ko sekoja dakteres atbilde: “Mēs šeit DATAMED neizmantojam!”

Tika uzrakstīti CT izmeklējumi plaušām un vēderam, kur atkal braucu un tērēju naudu. Uz atkārtoto vizīti pie šīs pašas dakteres atkal esmu elektroniski pierakstījusies uz plkst. 11:00 aprīlī.

Bet, zinot esošo situāciju, ka neviens dakteris neiedziļinās klienta situācijā un nemeklē risinājumus, tikai nosūta tikai uz nākamajiem izmeklējumiem, kur tu atkal brauc, tērē laiku, naudu un nenonāc pie atbildes, jo nav intereses no dakteres puses pacienta problēmu risināt.

Reklāma
Reklāma

Pēc visa pieredzētā, man ir jautājumi, uz kuriem droši vien nav atbilžu:
1.Kāpēc mēs pierakstāmies uz noteiktu laiku uz vizīti, bet faktiski ir jāsēž dzīvajā rindā un jātērē laiks un jāelpo visi baciļi?
2.Kāpēc mēs maksājam nodokļus un uzturam tādu DATAMED sistēmu, kuru praktiski daktere pieņemšanā neizmanto?
“Nu jau uz vizīti vienmēr eju pusstundu vēlāk”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.