Publicitātes foto

“Hesburger” piedāvās jaunu veģetāro burgeru līniju “Veke” 1

Lielākais ātrās ēdināšanas restorānu tīkls Somijā un Baltijas valstīs “Hesburger”, reaģējot uz pasaulē strauji mainīgajām tendencēm veģetāro ēdienu patēriņā, atklājis jaunu veģetāro burgeru līniju “Veke”.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 6
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Lasīt citas ziņas

“Hesburger” attīstības direktore Ieva Salmela norāda, ka jaunās produktu līnijas izveide ir veiksmīgi īstenota, pateicoties veģetāro produktu ražotnes attīstībai Somijā.

Būs pieprasījums, ja būs piedāvājums

Jau iepriekš tika ziņots, ka saskaņā ar uzņēmuma un sociālo pētījumu centra “Socio Uuringukeskus” veikto aptauju, arī Latvijā visai strauji pieaug veģetārās maltītes pieprasījums. 34% respondentu izvēlētos veģetāro maltīti, ja to piedāvātu ātrās ēdināšanas restorānu ēdienkartē, turklāt lielākā popularitāte veģetāro produktu segmentā ir gados jaunāko patērētāju vidū, vecumā no 20-29 gadiem (52%).

CITI ŠOBRĪD LASA

Ņemot vērā mainīgās tirgus tendences un patērētāju paradumu maiņu, uzņēmuma mērķis ir rast risinājumus, kas ir atbilstoši mūsdienu patērētājam. Šobrīd veģetārās maltītes pārdošanas apjoms restorānu tīklā Latvijā veido 2%, bet, iespējams, pēc 10 gadiem veģetārās produkcijas pārdošanas ieņēmumi varētu veidot jau 10% no apgrozījuma.

“Mūsu mērķis ir piedāvāt augstas kvalitātes veģetāros produktus, lai patērētājiem, kuri vēlas baudīt cita veida maltīti, būtu iespēja eksperimentēt ar garšām un paplašināt savu ēdienkarti. Raugoties nākotnē, mēs prognozējam, ka veģetāro produktu popularitāte turpinās augt un mūsu ražotne Somijā veidos arvien būtiskāku lomu produkcijas paplašināšanā visā mūsu tīklā,” norāda I. Salmela.

I.Salmela norāda, ka reaģējot uz šīm pārmaiņām, “Hesburger” produktu izstrādātāji ir radījuši jaunu produktu līniju. “Veke” siera burgers ir pirmais produkts no jaunās produktu līnijas, un tā galvenā sastāvdaļa ir dārzeņu plācenītis no cukurzirņiem, pupiņām un kviešiem, ko papildina citas burgera sastāvdaļas. Šobrīd jaunais produkts ir pieejams četrās valstīs – Baltijā un Somijā, un uzņēmumā plāno, ka nākotnē šo produktu līniju varētu paplašināt un attīstīt atbilstoši klientu vajadzībām.

Jauna ražotne Somijā

Pirms pieciem gadiem “Hesburger” Somijā iegādājās nelielu veģetāro produktu ražotni, kas tolaik nodrošināja citu “Hesburger” produktu kā, piemēram, sojas tortiljas sastāvdaļu, ražošanu.

Savukārt, reaģējot uz augošo pieprasījumu veģetāro produktu segmentā, tika pieņemts lēmums uzbūvēt jaunu ražotni Somijā, lai nākotnē ražotu daudzveidīgus veģetāros produktus un spētu nodrošināt pieaugošo pieprasījumu.

Rūpnīca tika atklāta 2019.gada rudenī.

Uzziņa:

“Hesburger” ir lielākā ātrās ēdināšanas restorānu ķēde Somijā un Baltijā ar vairāk nekā 40 gadu pieredzi nozarē.

“Hesburger” restorāni darbojas 9 valstīs, un šogad uzņēmums atvērs jau 500. restorānu tīklā.

Reklāma
Reklāma

Latvijā pašreiz darbojas 50 restorānu, kurus 2019. gadā apmeklēja vidēji 8,7 miljoni klientu, kuri iepirkušies arī vairāk par vienu reizi. Uzņēmuma pārdošanas apjoms Latvijā 2019. gadā sasniedza 29 miljonus eiro, kas ir par 11% vairāk nekā gadu iepriekš.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.