FOTO: Schuco publicitātes foto

Patērētājiem ir tiesības! Aicinām atsaukties lasītājus, kuriem radušās problēmas ar Schuco logu ekspluatāciju un servisu! 11

LA.LV redakcijā vērsušies vairāki patērētāji, kuri saskaras ar problēmām ar vācu firmas Schuco logiem.

Reklāma
Reklāma
Šī prece pazudīs no “Rimi” plauktiem! Tirdzniecības tīkls ievieš jaunu biznesa stratēģiju – kas vēl tiks izņemts no sortimenta?
Mājas
7 priekšmeti, ko saskaņā ar fen šui nevajadzētu turēt guļamistabā – tie var ietekmēt emocionālo labsajūtu
Pekina plāno pārņemt Putina impēriju? Eksperts atklāj, kāpēc diktators šoreiz ir patiesi nobijies
Lasīt citas ziņas

Tiek norādīts, ka logiem atsevišķos gadījumos rodas problēmas ekspluatācijā, taču ir apgrūtinātas iespējas saņemt servisa apkalpošanu, tostarp remontu pat to garantijas laikā.

LA.LV plāno veidot rakstu par šo tēmu, lai brīdinātu arī citus pircējus par iespējamajiem riskiem, kā arī palīdzētu potenciālajiem klientiem izvairīties no līdzīgām grūtībām.

CITI ŠOBRĪD LASA

Patērētājiem ir svarīgi zināt savas tiesības. Ikdienā pērkot dažādas preces un pakalpojumus, mēs katrs kļūstam par patērētāju. Ja iegādātai precei vai pakalpojumam parādās kāds defekts, piemēram, tā nedarbojas, apģērbam ir šķībi nošūta vīle, kā rezultātā tas plīst, vai arī prece ir nepilnīgas komplektācijas, to var uzskatīt par pirkuma jeb līguma noteikumiem neatbilstošu. Kā šādā brīdī rīkoties?

Ja arī jums ir ko teikt, rakstiet savu pieredzi mums uz e-pastu [email protected]!

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.