Publicitātes foto

Pētījumā noskaidrots Latvijas iedzīvotāju iecienītākais ārzemju interneta veikals 0

Latvijā 59% aptaujāto iedzīvotāju par iecienītāko ārzemju interneta veikalu norādījuši Āzijas e-veikalu “Aliexpress.com”, liecina starptautiskā interneta izpētes un tehnoloģiju uzņēmuma “Gemius” pētījums par interneta lietotāju iepirkšanās paradumiem e-komercijas vietnēs.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Neredzamās slepkavas: četri ikdienas ieradumi, kas nemanāmi bojā asinsvadus un palielina trombu attīstības risku
Kokteilis
Ja esi dzimis vienā no šiem trīs datumiem, tev uzlikts īpašs “zīmogs” no pagātnes
Trīs Krievijas iznīcinātāji ielidojuši Igaunijas teritorijā; igauņi pieprasa NATO 4. panta konsultācijas 121
Lasīt citas ziņas

Tostarp 43% Latvijas interneta lietotāju to ir nosaukuši kā pirmo ar iepirkšanos internetā saistīto vietni, kas ienāk prātā.

Pētījuma dati liecina, ka 97% respondentu par iecienītāko ārzemju izsoļu lapu atzinuši vietni “Ebay.com”, savukārt 29% respondentu kā populārāko ārzemju cenu salīdzināšanas lapu Latvijas interneta lietotāji minējuši vietni “Sovetnik.yandex.ru”, taču 56% respondentu atzinuši vietni “Mobile.de” par iecienītāko ārzemju sludinājumu portālu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pētījumā secināts, ka 70% respondentu norādījuši portālu “Wish.com” par iemīļotāko ārzemju kolektīvās iepirkšanos lapu, savukārt 93% atzinuši vietni “Booking.com” par populārāko ārzemju rezervēšanas lapu.

Pētījuma dati atklāj, ka ārzemju e-komercijas vietās Latvijas interneta lietotāji visbiežāk izvēlas iegādāties tādas preces kā apģērbu, apavus un aksesuārus (60%), izmantojuši rezervēšanas sistēmu pakalpojumus (42%), iegādājušies avio un citu transportlīdzekļu biļetes (33%), kosmētikas un citus skaistumkopšanas produktus (24%), kā arī sporta aprīkojumu (21%).

Vienlaikus 40% respondenti norādījuši, ka ārzemju e-komercijas vietnēs visbiežāk iegādājas preces un pakalpojumus robežās no 100 līdz 499 eiro.

Pētījums veidots, izmantojot specializētu interneta aptauju – “gemiusAdHoc”.

Pētījuma pamatā ir dati, kas iegūti ar izlecošo interneta anketu palīdzību, kas tika rādītas pēc nejaušības principa izvēlētiem interneta lietotājiem Latvijas lielākajos portālos “tvnet.lv”, “delfi.lv”, “jauns.lv”, “sportacentrs.com”, “andelemandele.lv”, “gismeteo.lv” un “iauto.lv”.

Pētījums veikts laika posmā no 2018.gada 12. līdz 15.septembrim, aptaujājot 3137 respondentus vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.