Latvijā
Sabiedrība

Pircējs vīlies, iegādājoties saldējumu. Uz iepakojuma apsolīto balvu iegūt nevarēs4

Ekrānuzņēmums no raidījuma “Bez tabu”

Rīdzinieks šā gada maijā iegādājies saldējumu ”Pols”, kas iesaiņots akcijas iepakojumā. Informācija uz iepakojuma vēsta, ka, sakrājot kociņus, iespējams laimēt rotaļlietu.

Liels bija saldējuma baudītāja pārsteigums, izlasot uz iepakojuma informāciju par akciju.

Izrādās, akcija beigusies jau pirms gada, bet vēl lielāku neizpratni raisīja fakts, ka saldējums īpašajā akcijas iepakojumā ievietots jau pēc šīs akcijas beigām, par ko vēsta iepakošanas datums.

Video no raidījuma “Bez tabu”:

Pircējs uzskata, ka saldējuma ražotājs “Food Union” maldina pircējus.

Vienā no retajām šā gada maija siltajām dienām rīdzinieks Lauris iegādājās saldējumu “Pols” uz kociņa degvielas uzpildes stacijā Rīgā. Iegādāties tieši šo saldējumu mudināja akcijas iepakojums, bet, kā izrādījās, informācija par akciju ir novecojusi.

Lauris šaubās par saldējuma ražotāja godaprātu:
“Iegādājos ”Pols” šokolādes saldējumu uz kociņa, jo reaģēju uz reklāmu, kas bija uz iepakojuma: ja sakrājam 40 kociņus, tos var samainīt pret rotaļlietu.

Ēdot saldējumu, uz iepakojuma pamanīju, ka akcija sen jau beigusies – notika līdz 2019. gada 30. jūnijam, bet šobrīd 2020. gada maijs.

Tomēr pats dīvainākais ir tas, ka šā saldējuma iepakošanas datums ir 2019. gada 16. jūlijs, iepakots īpašajā iepakojumā pēc akcijas.

Interesanti: vai tas ir apzināti, ka pēc akcijas beigām tiek izmantoti akcijas iepakojumi? Tie ir melīgi! Vai tā ir normāla prakse maldināt klientus ar šādu informāciju?

Laura apmeklētajā tirdzniecības vietā arī “Bez Tabu” komanda konstatēja daudzus saldējumus “Pols”, iepakotus pieminētās akcijas iepakojumos. Informācija uz iepakojuma vēsta, ka konkrētā akcija beidzās pirms gada, savukārt saldējums iepakots pagājušā gada 28. augustā, pēc akcijas termiņa beigām.

Tā kā saldējuma derīguma termiņš nav beidzies, tirgot to drīkst.
Saistītie raksti

Tomēr šaubas par saldējuma ražotāja “Food Union” godaprātu raisa fakts, ka saltais gardums akcijas iepakojumā iepakots pēc akcijas.

“Food Union” saldējumu zīmolu vadītāja Sandra Usačeva teic, ka ražotājs nav maldinājis pircējus, iepakojot saldējumu akcijas iepakojumā pēc akcijas, jo uz šā iepakojuma pircēji var izlasīt informāciju par akciju, tās termiņu. Arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā norāda, ka saldējuma ražotājs nemaldina pircējus.

LA.lv
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.
LE
LETA
Latvijā
“Atsakos piedalīties farsā!” Neatkarīgie deputāti pamet Saeimas sēdi 2
11 stundas
LA
LA.LV
Latvijā
“Pēc gada mati celsies stāvus!” Lapsa uzskaita apšaubāmus darījumus, kas krīzē “izslīd cauri” nepamanīti 3
11 stundas
LE
LETA
Latvijā
“Atlaist Saeimu!”, “Nost ar Pūci!” Divos piketos pie Saeimas sapulcējušies ap 200 cilvēku 1
12 stundas

Lasītākie

JL
Juris Lorencs
Latvijā
“Bailes ir viens no efektīvākajiem sabiedrību kontrolējošajiem mehānismiem.” Saruna ar mācītāju ­Jāni Bitānu 2
Intervija 9 stundas
SK
Skaties.lv
Latvijā
“Draudēja noslepkavot un gribēja spert manam bērnam!” Sieviete Bolderājā uzbrūk jaunajai māmiņai
6 stundas
EL
Egils Līcītis
Latvijā
Egils Līcītis: Strupišs nāk ar platu atvēzienu, jo dimbā esam ar to, ko tiesneši savā ķēķī ievārījuši 1
10 stundas
LA
LA.LV
Latvijā
“Pēc gada mati celsies stāvus!” Lapsa uzskaita apšaubāmus darījumus, kas krīzē “izslīd cauri” nepamanīti 3
11 stundas
ML
Māra Libeka
Veselam
Bīstamas mājas vizītes un riskam pakļauta visa ārsta prakse. Kā Covid-19 testus veiks pie ģimenes ārstiem?
6 stundas