
“Redzēju, ka pat ar tvaika gludekli humpīšus gludina!” Pircēji neizpratnē, vai ir normāli veikalos tirgot šādas drēbes 3
Veikalos arvien biežāk novērojama tendence izlikt pārdošanā samērā dārgas drēbes, taču tās netiek pienācīgi sagatavotas – tās ir negludinātas un izskatās nevīžīgas. Sociālajos tīklos, konkrēti platformā X, lietotāji pauž neapmierinātību, norādot, ka veikali arvien mazāk pievērš uzmanību preču noformējumam, tostarp apģērbu gludināšanai.
Diskusijas dalībnieki norāda, ka, piemēram, lietoto apģērbu veikalos preces bieži tiek rūpīgi apstrādātas ar tvaika gludekli, radot kontrastu ar ātrās modes veikaliem. Lūk, komentāru izlase.
Kad un kuros ir gludinātas? Es 9 gadus strādāju apģērbu veikalos, nekur negludinājām, izņemot manekeniem.
— GinTea 🦨(ノಠ益ಠ)ノ (@Jeezlouees) June 4, 2025
Tad cena būs 140€. 😈
— KarlWithAnL (@karlwithanl) June 4, 2025
Viņas taču nāk, salocītas maisos. Arī ja būtu gludinātas, kas nenotiek, tas neko nelīdzētu pie izkāršanas.
— GinTea 🦨(ノಠ益ಠ)ノ (@Jeezlouees) June 4, 2025
RDA arī var izcelt pērles! Bet Lietuvā, Klaipēdas Humana ir vispār dievīga!
— Klementīne (@Liga27665792) June 4, 2025
Ātrās modes veikaliem prioritāte ir jauno preci tik pat ātri nogādāt plauktos, kā to uzražoja un piegādāja. H&M neko, kas nav domāts skatlogiem, nav gludinājis, pats tur strādāju. Sagaidīt augstu apkalpi no lētākā pakalpojuma/preces piedāvātajiem ir naivi, lai neteiktu vairāk
— 𝗌 ͮ ҟ ₛ 👽 (@svksvks) June 4, 2025
Bet protams, ka viņi savu pēc iespējas lētāk uzražoto **** grib pārdot, cik vien dārgi var. Tas jau nenozīmē, ka viņi pasniedz, un ka jāsagaida tādu summu vērtu servisu. Labu kaviāru jau neiet uz Topiņu pirkt
— 𝗌 ͮ ҟ ₛ 👽 (@svksvks) June 4, 2025
Tagad ir stilīgi tāds apģērbs, it kā ar drēbēm būtu gulējis. Biju tur, darīju to un izskatījos tā 3 dienas pēc izlaiduma.
— Skaidris (@Umatnieks) June 4, 2025
Tak nav jau jāpērk… pēc pāris mēnešiem pakaļ metīs ar 70% atlaidi
— Imants Rapa (@ImantsRapa) June 4, 2025
Gludina, drošvien tik tikko izlika zālē, pēc tam tik gludina
— Liene Ratniece (@lienuu) June 4, 2025