Skats uz Rīgas kuģu būvētavu.
Skats uz Rīgas kuģu būvētavu.
Foto LETA

Rīgas kuģu būvētava noslēgusi līgumu par kuģu-gāzvedēju remontu 2

Rīgas kuģu būvētava ir noslēgusi sadarbības līgumu ar pasaulē lielāko sašķidrinātās gāzes kuģu un peldošo termināļu flotes īpašnieku “Exmar”. Līgums paredz, ka Rīgas kuģu būvētava nodrošinās šim uzņēmumam piederošo kuģu remontu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Iespējams, tev ir lemts kļūt bagātam, ja vien… Četri zodiaka zīmju pāri, kuriem zvaigznes sola ne tikai mīlestību, bet arī finansiālu stabilitāti
“Mēs pagaidām viņu nenogalināsim!” Tramps brīdina pasauli
Kokteilis
Kā atbrīvoties no ļaunās acs un atjaunot spēku: rituāli katrai zodiaka zīmei
Lasīt citas ziņas

Pirmais kuģis-gāzvedējs “Brussels” jau patlaban tiek remontēts.

Kuģa ievešana dokā ir samērā sarežģīta – doka sagatavošana noris, ņemot vērā kuģa īpašnieka atsūtīto tehnisko informāciju. Proti, pēc rasējumu saņemšanas dokā tiek novietoti atbalsta bloki, kuru uzdevums ir noturēt kuģa līdzsvaru tā remonta laikā. Pēc tam doks tiek iegremdēts ūdenī tā, lai konkrētais kuģis tajā varētu iepeldēt. Kad kuģis dokā iepeldējis, doks paceļas uz augšu, lai kuģis atrastos virs ūdens, un var sākties tā remonts.

CITI ŠOBRĪD LASA

Rīgas kuģu būvētavā kuģu remontu nodrošina trīs peldošajos dokos. Lielākajā no tiem iespējams pacelt pat 30 000 tonnu smagu kuģi.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.