Ekonomika
Bizness

Sāk Daugavas gultnes ģeotehnisko izpēti “Rail Baltica” tilta būvei0


Tā izskatīsies Centrālā stacija Rīgā pēc “Rail Baltica” projekta īstenošanas.
Tā izskatīsies Centrālā stacija Rīgā pēc “Rail Baltica” projekta īstenošanas.
“EDZL” vizualizācija

“Rail Baltica” projekta Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas projektēšana veikta 20% apjomā.

Sākusies ģeotehniskā izpēte

Pilnsabiedrība “BERERIX” noslēgusi teritoriju, sliežu, pazemes telpu u.c. infrastruktūras topogrāfiskās izpētes un uzmērīšanas darbus.

Uzņēmuma komanda sākusi ģeotehniskās izpētes darbus, tostarp, Daugavas gultnes izpēti nākotnes tilta balstu būvniecībai. Turpinās projektēšanas darbs, t.sk. konsultācijas ar visām iesaistītajām pusēm, lai apzinātu to vajadzības un prasības projektā, izvērtētu tās un integrētu tehniskajos risinājumos.

“Mūsu komanda strādā ļoti intensīvi, lai projektēšanas darbi noritētu bez aizķeršanās un paredzētajos termiņos. Esam izveidojuši spēcīgu starptautisko un vietējo profesionāļu komandu, kurus rūpīgi izvēlējāmies jau projekta sākumā, apzinoties visas projekta vajadzības un ekspertu pieredzi katram savā specifiskajā jomā.

Projekta vadības grupa ir pieredzējusi un īstenojusi ļoti lielus “projektē un būvē” (design and build) objektus daudzviet pasaulē. Mēs esam pilnībā pārliecināti, ka īstenosim projektu laikā, arī pateicoties konstruktīvajai un profesionālajai sadarbībai ar klienta komandu SIA “Eiropas Dzelzceļa līnijas” (EDzL), un citām iesaistītajām pusēm, kuras ir ieinteresētas šī vēsturiskā projekta veiksmīgā norisē,” norāda pilnsabiedrības “BERERIX” Uzraudzības padomes vadītājs, “BESIX” Eiropas reģiona vadītājs Niks De Rūks.

Projekta saskaņošana ilgs līdz 2021.gadam

“BERERIX” plāno 2020.gada februārī noslēgt 30%-35% no projektēšanas darbu apjoma un pabeigt būvdarbu specifikācijas. Būvprojekta pamatrisinājumu plāns tiks iesniegts pasūtītājam, lai sāktu detalizētu būvprojekta izstrādi, kā arī būvdarbu plānošanu.

Projektēšanas un projekta saskaņošanas darbi turpināsies līdz pat 2021. gada pavasarim. Pirmos sagatavošanas un demontāžas darbus, kā arī atsevišķus būvniecības darbus plānots uzsākt 2020. gada 3. ceturksnī.

Projekta īstenošanai “BERERIX” ir piesaistījis atzītus profesionāļus un savas jomas līderus. Arhitektūras risinājumus nodrošina starptautiskais arhitektu birojs “Crew Architects”, kas ir atzīti profesionāļi tieši dzelzceļa staciju plānošanā.

“Crew Architects” strādā ciešā sadarbībā ar vietējo arhitektu biroju “Arhis Arhitekti” un ainavu arhitektiem “Labie koki”, lai stacijas risinājumi veiksmīgi iekļautos Rīgas pilsētas vaibstos. Konstrukciju risinājumus nodrošina starptautiski atzīti uņēmumi – itāļu “DEAL” (“Rizzani de Eccher “grupas uzņēmums), beļģu “Greisch “un “TUC Rail”, kā arī Latvijas uzņēmumi “Ceļuprojekts” un “BICP”. Par dzelzceļu risinājumiem atbild Beļģijas vadošie eksperti no “TUC Rail,” sadarbībā ar “Konstruktionsgruppe Bauen Latvija” un “Belam-Rīga”. Pilsētas infrastruktūras risinājumus izstrādā “Ceļuprojekts”, “Citrus Solutions”, “Aqua-Brambis”, “Elsana”, “Kārlis”, “Arhis MEP” un citi.

Uzziņa:

Pilnsabiedrībā BERERIX apvienojušies Beļģijas būvnieks “BESIX Group” un nacionālais būvnieks “RERE Būve”, ar mērķi īstenot projekta “Rail Baltica” nozīmīgu daļu – Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas kompleksa projektēšanu un pārbūvi, jaunu Eiropas platuma sliežu un dzelzceļa tilta pār Daugavu, uzbēruma un pieguļošās infrastruktūras projektēšanu un būvniecību.

Saistītie raksti

Pilnsabiedrība izvēlēta par piemērotāko partnerības formu, kas ļauj vislabāk īstenot projektu, izmantojot starptautiskās komandas zināšanas un pieredzi, nodrošinot pilnu atbildību, drošību un kvalitāti, kā arī kontroli pār projekta īstenošanas termiņiem.

“BERERIX” Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas kompleksa, dzelzceļa tilta, uzbēruma un pieguļošās infrastruktūras būvniecības tiesības ieguva iepirkuma rezultātā.

LA.lv
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.