Ekonomika
Bizness

Skaties un klausies! Laiks inovācijām produktos un procesos. Ko tas nozīmē?0


Kristaps Banga un Māris Naglis
Kristaps Banga un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē lielā saruna par inovācijām, prototipu validāciju, produktu “pivotēšanu” un saistītiem procesiem runājam ar Kristapu Bangu, Accenture inovāciju komandas līderi.

Kā pielāgot biznesu atbilstoši pieprasījuma izmaiņām, un kā vispār identificēt problēmu, kuru mēs risinām?

Pieskarsimies arī jaunuzņēmumiem – vai tagad ir vērojama nestandarta aktivitāte ekosistēmā?

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

Saistītie raksti
LA.lv
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.
LA
LA.LV
Ekonomika
“Nasdaq” konsolidē savus centrālo vērtspapīru depozitārijus Eiropā ar galveno mītni Latvijā 1
1 diena
LE
LETA
Ekonomika
Nākotnē aplidos mēnesi un dosies uz Marsu. “SpaceX” veiks savu pirmo pilotējamo lidojumu kosmosā 1
1 diena
LA
LA.LV
Ekonomika
Gatis Roze: Stāvvads pagalam, bet kurš tagad maksās? 2
1 diena

Lasītākie

JL
Juris Lorencs
Latvijā
“Bailes ir viens no efektīvākajiem sabiedrību kontrolējošajiem mehānismiem.” Saruna ar mācītāju ­Jāni Bitānu 2
Intervija 9 stundas
SK
Skaties.lv
Latvijā
“Draudēja noslepkavot un gribēja spert manam bērnam!” Sieviete Bolderājā uzbrūk jaunajai māmiņai
5 stundas
EL
Egils Līcītis
Latvijā
Egils Līcītis: Strupišs nāk ar platu atvēzienu, jo dimbā esam ar to, ko tiesneši savā ķēķī ievārījuši 1
10 stundas
LA
LA.LV
Latvijā
“Pēc gada mati celsies stāvus!” Lapsa uzskaita apšaubāmus darījumus, kas krīzē “izslīd cauri” nepamanīti 3
11 stundas
ML
Māra Libeka
Veselam
Bīstamas mājas vizītes un riskam pakļauta visa ārsta prakse. Kā Covid-19 testus veiks pie ģimenes ārstiem?
5 stundas