Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Pētījums uzņēmējiem: Kā ārkārtas stāvoklis mainījis iedzīvotāju mediju patēriņa ieradumus? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Šī prece pazudīs no “Rimi” plauktiem! Tirdzniecības tīkls ievieš jaunu biznesa stratēģiju – kas vēl tiks izņemts no sortimenta?
Mājas
7 priekšmeti, ko saskaņā ar fen šui nevajadzētu turēt guļamistabā – tie var ietekmēt emocionālo labsajūtu
Pekina plāno pārņemt Putina impēriju? Eksperts atklāj, kāpēc diktators šoreiz ir patiesi nobijies
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē: Dentsu Aegis Network Latvija vadītāja Linda Saulīte un pētījumu speciālists Karina Koļesņikova iepazīstina ar svaigākajiem datiem – par indikācijām mediju patēriņa un saistītās auditorijas uzvedības izmaiņās.

Uzklausa un izjautā Māris Naglis.

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.