Ekonomika
Bizness

Skaties un klausies! Pētījums uzņēmējiem: Kā ārkārtas stāvoklis mainījis iedzīvotāju mediju patēriņa ieradumus?0

Publicitātes attēls

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē: Dentsu Aegis Network Latvija vadītāja Linda Saulīte un pētījumu speciālists Karina Koļesņikova iepazīstina ar svaigākajiem datiem – par indikācijām mediju patēriņa un saistītās auditorijas uzvedības izmaiņās.

Uzklausa un izjautā Māris Naglis.

Audio versija

Saistītie raksti
LA.lv
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.
LE
LETA
Ekonomika
Šonakt rēķinus samaksāt neizdosies. Būs traucēta “Smart-ID” darbība
19 stundas
IR
Ilmārs Randers
Ekonomika
Jelgavniekus turpmāk vadās “Liepājas autobusu parks”? Intrigas un strīdi iepirkumos parāda nozares trūkumus
21 stundas
LE
LETA
Ekonomika
Banku analītiķi: Atlaižot mazāk atalgotos darbiniekus, pieaugs vidējā alga 1
1 diena

Lasītākie

LE
LETA
Latvijā
Premjers Kariņš paziņo, no kā būs atkarīga ierobežojumu mīkstināšana pēc 9.jūnija 1
12 stundas
LE
LETA
Latvijā
Cilvēki tiek sodīti un atstāti bez ienākumiem. Opozīcija kritizē koalīciju 6
9 stundas
LA
LA.LV
Latvijā
Par pārkāpumiem novadu reformas kampaņā soda ierēdni. Ministrs Pūce komentē
7 stundas
LA
LA.LV
Latvijā
Iedzīvotāji pasaka, ko domā par Kučinska solījumiem. Kučinskis atbildi parādā nepaliek 1
10 stundas
LE
LETA
Kultūra
Austrija pašnodarbinātajiem māksliniekiem maksās 1000 eiro ikmēneša pabalstu
5 stundas