Tija Ezeriņa un Māris Naglis
Tija Ezeriņa un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Pētījums uzņēmējiem: Ko iedzīvotāji sagaida no uzņēmumiem šajos juku laikos? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Lauvas ir lepni, Dvīņi – aizmāršīgi: kā kura zodiaka zīme audzina savus bērnus
WSJ: Izraēla Irānā divu dienu laikā panāca to, ko Krievija 3 gados nespēja sasniegt Ukrainā
“Lai krievi sēž, skatās un trīc, šie ir ievadvārdi!” Ukraina strauji iegūst “muskuļu masu” ballistikā
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē no OMD Latvia komunikācijas stratēģes Tijas Ezeriņas uzzināsim – kas kopīgs Kellogg’s, PizzaHut un Amazon? Pēc kādiem principiem uzņēmumiem šobrīd vieglāk plānot savu komunikāciju, un ko no tiem sagaida cilvēki, atbilstoši svaigiem vietējās auditorijas izpētes datiem.

Uzklausa un izjautā Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.