Tija Ezeriņa un Māris Naglis
Tija Ezeriņa un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Pētījums uzņēmējiem: Ko iedzīvotāji sagaida no uzņēmumiem šajos juku laikos? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
Vācu policijas auto Latgalē satrauc iedzīvotājus – kas īsti notiek? 2
Receptes
Kuru zivi nedrīkst ēst kopā ar ādu: eksperts nosauc sugas un brīdina par sekām
“Oficiāli neviens neko neaizliedz.” Krievijā strauji izdziest viena no sievietes galvenajām pamattiesībām
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē no OMD Latvia komunikācijas stratēģes Tijas Ezeriņas uzzināsim – kas kopīgs Kellogg’s, PizzaHut un Amazon? Pēc kādiem principiem uzņēmumiem šobrīd vieglāk plānot savu komunikāciju, un ko no tiem sagaida cilvēki, atbilstoši svaigiem vietējās auditorijas izpētes datiem.

Uzklausa un izjautā Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.