Ilustratīvs foto.
Ilustratīvs foto.
Foto: Edijs Pālens/LETA

Rīgas 1. slimnīca reaģē uz pacienta sašutumu par mediķu nelaipno “uzbrēkšanu krieviski”: sākta iekšējā pārbaude 0

Sestdien kāds vīrietis X dalījās nepatīkamā pieredzē Rīgas 1. slimnīcā. Tas izraisīja soctīklotājos sašutumu, šo sūdzību pamanīja arī pašas slimnīcas pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Jā, cilvēki tiešām šo pērk! 20 dīvainas lietas, kuras pārsteidzoši daudzi vēlas savā īpašumā
Brīdinājums tūristiem: valstis, kurās par pašbildi var piemērot līdz pat 116 000 eiro lielu naudas sodu vai pat brīvības atņemšanu
Kokteilis
TOP 5 skopuļi: kurās zodiaka zīmēs dzimuši visskopākie cilvēki
Lasīt citas ziņas

“Šodien kļūdaini tiku nosūtīts uz Rīgas 1 slimnīcas 12 nodaļu, ieejot nodaļā uz manu labdien, divas krievietes man uzbrēca krieviski, ka USG atrodas pretī nodaļai. Abu Meri, kad šis tiks izbeigts? Prioritātes ir Lindas bīdīšana amatos vai tiešie veselības ministra pienākumi? Es par sevi pastāvēšu, čeburaška, pēc mūsu īsās vārdu apmaiņas, viena vatņica izbolīja acis un norija mēli, bet otra centās atcerēties visus vārdus latviski, ko dzirdējusi, lai atbildētu latviski, bet runa par veciem latviešu cilvēkiem, kuriem tas nebūtu jāpiedzīvo!” viņš soctīklā X raksta.

CITI ŠOBRĪD LASA

Slimnīcas pārstāvji sazinājās ar LA.LV, lai atbildētu šai sūdzībai.

“Rīgas 1. slimnīca izsaka nožēlu par jebkuru situāciju, kurā pacients ir juties neērti vai neapmierināts ar mūsu personāla komunikāciju vai attieksmi.

Mūsu prioritāte vienmēr ir bijusi cieņpilna, iekļaujoša un profesionāla attieksme pret ikvienu pacientu, neatkarīgi no viņa etniskās piederības, valodas vai uzskatiem.

Slimnīcas darba valoda ir latviešu valoda, un mēs konsekventi nodrošinām, ka valsts valodas lietojums tiek ievērots gan iekšējā komunikācijā, gan apkalpojot pacientus.

Tajā pašā laikā, ja tas palīdz pacientam labāk izprast ārstniecības procesu un neietekmē citu pacientu tiesības, darbinieki var izmantot arī citas valodas, kuras viņi pārvalda, tai skaitā krievu, angļu, vācu un citas.

Aprakstītā situācija tiek vērtēta iekšējā pārbaudē, lai pārliecinātos, ka pacientu apkalpošanas standarti tiek ievēroti.

Pacients ir aicināts vērsties pie slimnīcas administrācijas, lai iesniegtu oficiālu sūdzību – tas mums palīdz uzlabot mūsu darbu un novērst neskaidrības nākotnē.

Vienlaikus aicinām arī sabiedrību būt iecietīgai un saprotošai – ārstniecības iestādēs darbinieki strādā ļoti augsta stresa apstākļos, kur svarīgākais vienmēr ir nodrošināt pacientam nepieciešamo palīdzību pēc iespējas ātrāk.

Mēs turpinām aktīvi strādāt pie personāla apmācībām valsts valodas lietošanā, komunikācijas kultūras stiprināšanā un kvalitātes uzlabošanas procesos.

Rīgas 1.slimnīcas vārdā – Vivita Leismane, Iekšējās un ārējās komunikācijas vadītāja.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.