Publicitātes foto

“Tele2” reklāmas vairāk izvietos Latvijas medijos, nevis ārvalstu interneta vietnēs 0

Mobilo sakaru operators “Tele2” plāno būtiski samazināt reklāmas izvietošanu interneta vietnēs “Facebook”, “Instagram”, “Google” un “YouTube”, novirzot to Latvijas medijiem, aģentūru LETA informēja kompānijā.

Reklāma
Reklāma
10 profesijas, ar kuru palīdzību tu vari kļūt par miljonāru! Vai tu jau strādā kādā no tām?
Krimināls
“Nebiju paspējis gultu saklāt…” Pārsteidzošs stāsts par Jevgeniju Gecko, kurš izbēdzis no Jēkabpils cietuma, taču pirms tam sazinājies ar LA.LV
“Ja pie katras zibeņošanas būs šādi paziņojumi, puse Latvijas iedzīvotāju aizies ar sirdi.” Nakts vidū cilvēkus atkārtoti izbiedē šūnu apraidē izsūtītie brīdinājumi
Lasīt citas ziņas
Tādējādi uzņēmums ārkārtas situācijas laikā vēlas stiprināt vietējos medijus, kuru ziņu redakcijas veido vietējo saturu un ziņo par sabiedrībai aktuālajiem notikumiem.

“Pašreizējā situācijā ir svarīgi stiprināt vietējos medijus, kuru darbību būtiski ietekmē sarūkošais reklāmdevēju skaits, tādēļ pārskatījām “Tele2″ reklāmas budžetu, novirzot to vairāk Latvijas medijiem. Ceru, ka šis lēmums palīdzēs medijiem, lai tie spētu turpināt svarīgo darbu, kuru šobrīd veic, lai sabiedrībai būtu pieejama plaša un kvalitatīva informācija par aktualitātēm Latvijā un pasaulē,” pauda “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kā ziņots, saskaņā ar Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) pausto mediju nozare atrodas dramatiskā situācijā, jo visiem ļoti krīt reklāmas ieņēmumi. Pēc NEPLP priekšsēdētāja Ivars Āboliņa teiktā, komerciālajiem medijiem ieņēmumi vidēji krīt par 50%, dažiem – par 70%. “Ņemot vērā, ka “force majaure” iespaidā tiek masveidā lauzti reklāmas līgumi, prognozēju, ka bez valsts atbalsta medijos pilnībā pazudīs vietējais saturs – ziņas, analītiska informācija,” viņš atzīmēja.

LETA jau vēstīja, ka “Tele2” pagājušajā gadā, pēc provizoriskiem datiem, strādāja ar 130,5 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4% vairāk nekā 2018.gadā, savukārt kompānijas peļņa bija 31,66 miljoni eiro. Kompānija “Tele2” reģistrēta 1995.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 3,486 miljoni eiro. “Tele2” vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas “Tele2 Sverige Aktiebolag”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.