FOTO: Ekrānuzņēmums/ Kristaps Klauss/ X

“Turpmāk sievai varēs atbildēt, ka nedzer, bet kokus stāda.” Sabiedrība sašutusi par alkohola ražotāja reklāmu 18

Kristaps Klauss, Latvijas Kokrūpniecības federācijas izpilddirektors, savā “X” (“Twitter”) kontā dalījies ar kādu “Latvijas Balzama” produkta reklāmas stenda fotogrāfiju, kas viņā raisījusi izbrīnu.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti un dzērieni, kas veicina grumbu veidošanos un paātrina novecošanos 25
Seni un spēcīgi ticējumi: šīs lietas nekad nedrīkst ne aizņemties, ne aizdot
4 ikdienišķas un efektīvas lietas: tās palīdz tikt vaļā no liekā svara, ja tev nepatīk sportot 7
Lasīt citas ziņas

Reklāmas plakātā, kurā tiek reklamēts alkohols, ir norāde par “zaļo” domāšanu tekstā: “Ejam zaļi! 1 pudele – 2 m2 iestādītu koku.”

Kristaps Klauss komentē: “Beidzot man ir izcils piemērs zaļmaldināšanai. Latvijas Balzams varētu sevi neblamēt, slēpjot šo kaitinošo zīmolu aiz kokiem. Un jā – tā lietošana ir kaitīga Jūsu veselībai.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Sašutumu komentāros pauž arī citi “X” lietotāji.

Ansis Klinsons vērš uzmanību, ka arī paša produkta nosaukums ir “skaists” – “Moskovskaya”.

Ivars Auziņš piekrīt, ka šī ir maldināšana un izskatās arī pēc Krievijas.

Sanita joko: “Turpmāk sievai varēs atbildēt, ka nedzer, bet kokus stāda.”

Arī Jurim prāts nesas uz jokiem: “Sāku skatīties kalendārā vai nav 1. aprīlis … 🙂 Iztēlojos ainiņu, kad vīri sasēduši lapenītē un uz cienīto zvaniem ar jautājumiem par atrašanās vietu atbild, ka veidojam Latviju zaļāku. :)”

Pauls vēlas precizēt koku stādīšanas biežumu: “Ja mēs pieņemam, ka uz 1 ha iestāda ap 2000 koku, tad tie 2 m2 ir tāds niecīgs puskoks..”

Imants Tiesnieks izlasījis arī akcijas aprakstu un saka: “Izlasot akcijas aprakstu, tā ir zaļmaldināšana. Koku stādīšana kā kompensācija nepadara alkohola ražošanu par zaļu. Šobrīd regulējums ir pietiekoši precīzs.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.