LETA

TV3 un LNT saturu varētu par maksu piedāvāt latviešiem ārzemēs 0

Telekompānijas LNT un “TV3” raidījumus varētu piedāvāt par maksu internetā skatīties ārzemēs dzīvojošiem un strādājošiem latviešiem, intervijā biznesa portālam “Nozare.lv” sacīja starptautiskā mediju koncerna “Modern Times Group” (MTG) direktors Baltijas valstīs Kaspars Ozoliņš.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Katram cilvēkam ir sava piemērotākā un veiksmi nesošākā krāsa, ko var noteikt pēc dzimšanas datuma. Noskaidro savējo! 13
Kokteilis
Nosaukti 8 vārdu īpašnieki, kuriem gribot vai negribot sanāk iekulties nepatikšanās
TV24
“Situācija mainās pa stundām!” Saņemti divi pilnīgi pretēji ziņojumi no frontes. Kurš melo?
Lasīt citas ziņas

Ozoliņš gan atzina, ka ārzemēs dzīvojošo latviešu auditorijas apguve, kas, iespējams, skaitāma simtos tūkstošos, nav starp galvenajām prioritātēm, gatavojoties LNT pārņemšanai, ja to atļaus Konkurences padome (KP).

“Patlaban mūsu reklāmas tirgus ir Latvijā, un par reklāmas pārdošanu Īrijā vēl tikai domājam. Šāds projekts nav saraksta augšgalā, jātiek galā ar Latvijas tirgu,” Ozoliņš sacīja un paskaidroja, ka sākotnējā “TV3” programmu rādīšana internetā ar rīka “TV3 Play” palīdzību visiem interneta lietotājiem esot bijusi nerentabla, tādēļ pārtraukta.

CITI ŠOBRĪD LASA

“No sākuma “TV3 Play” bija pieejams visā pasaulē. Taču, kad pārskatījām mūsu video straumēšanas izmaksas, sapratām, ka vietējais reklāmdevējs nav gatavs maksāt par latvieti kaut kur citur pasaulē. Patlaban strādājam, lai radītu veidu, kā cilvēki ārpus Latvijas robežām var apmaksāt satura straumēšanu un skatīties šo saturu,” sacīja Ozoliņš.

Vaicāts, vai “TV3” ārzemju auditorijai nevarētu izmantot tos pašus paņēmienus, kādus lieto Krievijas televīzijas kanāli, kuri Latvijas maksas televīzijas tīklos rāda vietējo uzņēmumu reklāmas, Ozoliņš teica, ka tas tehniski esot iespējams, taču MTG ar to nesteigšoties. Tomēr šāds risinājums, piesaistot ārzemju reklāmdevējus, varētu mazināt interneta pārraides izmaksas.

“Mūsu interneta projekts vēl ir ļoti zaļš, un reklāmdevēji vēl nav aptvēruši, cik labi var izcelties uz šī interneta pārraižu fona. Ētera televīzija ir pārsātināta ar reklāmām, internetā vēl var izcelties, turklāt ar iespējām izvietot interaktīvas reklāmas. Patlaban mūsu reklāmas tirgus ir Latvijā, un par reklāmas pārdošanu, teiksim, Īrijā, vēl tikai domājam. Šāds projekts nav saraksta augšgalā, jātiek galā ar Latvijas tirgu,” viņš sacīja.

Jau ziņots, ka MTG ziņojums par apvienošanos ar LNT iesniegts Konkurences padomē (KP) 13.janvārī, un četru mēnešu laikā no tās saņemšanas dienas KP būs jāpieņem lēmums par apvienošanās atļaušanu, aizliegšanu vai atļaušanu ar saistošajiem noteikumiem, kas novērš iespējamo kaitējumu konkurencei. Apvienošanās darījuma summa netiek atklāta.

“TV3” Latvija ir zviedru starptautiskās mediju grupas MTG uzņēmums, kas darbību Latvijā uzsāka 1998.gadā. “TV3” pārraida dažādus Latvijā veidotus informatīvos raidījumus (“Bez Tabu”, “”TV3″ Ziņas”, “Nekā personīga”) un izklaides šovus (“Koru kari”, “Dejo ar zvaigzni”, “Dziedi ar zvaigzni” un citus), seriālus un Holivudas un Krievijas filmas, kas vēl tikai nesen redzētas kinoteātros.

Reklāma
Reklāma

MTG ir starptautisks izklaides raidorganizācijas koncerns, kura galvenā darbības joma ir televīzija. MTG ir lielākais bezmaksas un maksas televīzijas raidītājs Skandināvijā un Baltijā, kā arī ir Krievijas lielākā neatkarīgā televīzijas tīkla akcionārs. MTG raida bezmaksas televīzijas kanālus desmit Eiropas valstīs un maksas kanālus 21 Eiropas valstī.

LNT izveidots 1996.gadā, apvienojoties “Picca TV” un “NTV5”. Tas savu misiju tobrīd definēja kā ģimenes kanāls, kas ražo un pārraida konkurētspējīgu audiovizuālo produktu, “ar kura starpniecību vēlamies eksportēt pozitīvas emocijas un objektīvu informāciju, kā arī nodrošināt sev līdera pozīcijas tirgū”, rakstīts raidorganizācijas mājaslapā. LNT ilgus gadus saistīts ar tā dibinātāja un vadītāja Andreja Ēķa personību.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.