Foto: Ieva Leiniša, LETA

Vidējā ātruma kontroles ieviešana vēl kavējas, jo konkursa rezultāts tiek apstrīdēts 4

Atis Jansons, “Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
“Meita raudāja, zvanīja, nesaprotot, kur atrodas!” Šoferis Ogrē vienaldzīgi izsēdina 10 gadus vecu meitenīti nepareizā pieturā 84
Lasīt citas ziņas

Iepirkumu uzraudzības birojs (IUB), ko vada Artis Lapiņš (attēlā), šodien skatīs SIA “Jarva” iesniegto sūdzību VSIA “Latvijas valsts ceļi” (“LVC”) konkursā par transportlīdzekļu vidējā ātruma kontroles sistēmas ieviešanu vairākos autoceļu posmos.

Elektroniskajā iepirkumu sistēmā (EIS) pieejamais konkursa noslēguma ziņojums liecina, ka konkursā pieteikumus iesniedza pieci pretendenti un līguma slēgšanas tiesības tika piešķirtas SIA “Fima”. 

CITI ŠOBRĪD LASA

“Fima” bija iesniegusi lētāko piedāvājumu, pakalpojumu plānojot sniegt par 1,261 miljonu eiro.

Konkursā vēl piedalījās “Jarva” ar piedāvāto līgumcenu 1,493 miljoni eiro, SIA “Kemek Engineering” ar piedāvāto līgumcenu 1,57 miljoni eiro, kā arī SIA “Reck” ar piedāvāto līgumcenu 1,493 miljoni eiro.

Tāpat pieteikumu bija iesniegusi SIA “Belam-Rīga” ar piedāvāto līgumcenu 1,411 miljoni eiro, bet kompānijas piedāvājums tika noraidīts.

Vidējā braukšanas ātruma kontroles sistēma ir automātiska mērīšanas sistēma, kas šo funkciju pilda, balstoties uz noteikta ceļa posma nobraukšanai patērēto laiku. Vēl šīs sistēmas uzdevums būs arī ar kameru kontrolēt, vai transportlīdzekļiem ir veikta tehniskā apskate, apmaksāta  transportlīdzekļu īpašnieku obligātās civiltiesiskas atbildības (OCTA) apdrošināšana un ceļu lietošanas nodeva.

Vidējā ātruma kontroles sistēmu paredzēts ieviest Tallinas šosejas (A1) posmā no 13,44. līdz 20,03. kilometram, Vidzemes šosejas (A2) posmā no 54,4. līdz 62,23. kilometram, Valmieras šosejas (A3) posmā no 36,2. līdz 38,85. kilometram, Rīgas apvedceļa (A5) posmā no 23. līdz 28,69. kilometram un trijos Daugavpils šosejas (A6) posmos – no 102,2. līdz 116., no 133,3. līdz 139,2. un no 150,22. līdz 159,65. kilometram.

Tāpat vidējā ātruma kontroles sistēmu plānots ieviest Bauskas šosejas (A7) posmā no 24,2. līdz 40,1. kilometram, Jelgavas šosejas (A8) posmā no 50. līdz 69,3. kilometram, divos Liepājas šosejas (A9) posmos – no 26. līdz 38,1. un no 157,2. līdz 169,65. kilometram, kā arī  trijos Ventspils šosejas (A10) posmos – no 24. līdz 30,8., no 44,97. līdz 52,45. un no 134,9. līdz 140,8. kilometram, kā arī uz šosejas A13 jeb Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) posmā no 81,75. līdz 88,46. kilometram un uz autoceļa P30 jeb Cēsis–Vecpiebalga–Madona posmā no 22,07. līdz 29,15. kilometram.

Reklāma
Reklāma

Latvijā jau iepriekš pilot­projektā darbojušās šādas mērierīces uz Tīnūžu šosejas.

Pilotprojekts darbojās līdz 2019. gada 1. oktobrim.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.