Ekonomika
Bizness

Jaunajā “Maxima” lielveikalā Rīgā atklāj “Barbora.lv” komplektēšanas centru0


Partikas interneta veikals “Barbora.lv” atklaj jau treso komplektesanas centru.
Partikas interneta veikals “Barbora.lv” atklaj jau treso komplektesanas centru.
Publicitātes foto

Ievērojami palielinoties klientu un pasūtījumu skaitam, pārtikas un sadzīves preču interneta veikals “Barbora.lv” 19. februārī atvēra jau trešo preču komplektēšanas centru Rīgā, tādējādi paplašinot savu darbību Latvijā.

Palielinot pārtikas preču piegādes iespējas Rīgā un Pierīgā, “Barbora.lv” jauno preču komplektēšanas centru atvēra Jaunajā Rīgas centrā.

Jaunatvērtais komplektēšanas centrs atrodas nesen atklātajā 3153 m2 plašā “Maxima” veikalā Grostonas ielā 1.

Tas ir otrais lielākais “Barbora.lv” komplektēšanas centrs, kurš ievērojami palielinās klientu apkalpošanas kapacitāti, jo tas apkalpos aptuveni 20% no esošajiem “Barbora.lv” klientiem, kā arī būs gatavs apkalpot jaunus klientus, nodrošinot ērtāku preču komplektēšanu.

“Barbora.lv” valdes locekle Sanita Bērziņa norāda, ka kopš pagājušā gada septembra jaunu klientu skaits katru mēnesi vidēji pieauga par 26%, bet pasūtījumu skaits – par 19%.

S. Bērziņa atzīmē, ka pārtikas piegāde uz mājām Latvijā kļūst arvien populārāka, jo pircēji kopumā saskata tādus ieguvumus kā laika un degvielas patēriņa ietaupījumu.

“Iepirkšanās internetā nu jau kļūst par dzīvesstila neatņemamu sastāvdaļu, pēc pirmās pārtikas pasūtījuma reizes atklājot, cik tas ir ērti,” stāsta S. Bērziņa.

Jaunais komplektēšanas centrs apkalpos klientus Centra, Skanstes, Teikas, Sarkandaugavas, Grīziņkalna un citu tuvumā esošu apkaimju iedzīvotājus, nodrošinot ātru pārtikas produktu piegādi tieši šo Rīgas rajonu iedzīvotājiem.

Interneta veikals “Barbora.lv” veic piegādes Rīgā, Jūrmalā, Salaspilī, kā arī Rīgas apkaimēs – Baložos, Dreiliņos, Sariešos, Babītē, Carnikavā, Garkalnē, Ķekavā, Mārupē, Olainē un Stopiņos.

“Barbora.lv” pircējiem tiek saglabātas visas „Paldies” lojalitātes programmas priekšrocības.

“Barbora.lv” uzsāka savu darbību Latvijā līdz ar “e-maxima.lv” pakalpojuma pārdošanu uzņēmumam „Radas”, kas Lietuvā pārvalda interneta veikalu “Barbora”.

Saistītie raksti

Uzņēmums „Radas“ ir „Maxima Grupe“ piederošs uzņēmums un tā pamatnodarbošanās ir elektroniskās tirdzniecības risinājumu radīšana un īstenošana.

“Barbora” pārdošanas rādītāji 2017. gadā sasniedza 20,1 miljonu eiro, kas bija par 26% vairāk nekā pērn. Interneta veikals “Barbora” ir e-komercijas tirgus līderis Lietuvā.

LA.lv