Latvijai veltīto interneta mājaslapu ķīniešu valodā apmeklējuši 3,6 miljoni cilvēku 0

Latvijai veltīto interneta mājaslapu ķīniešu valodā, kas 9.augustā tika atvērta sadarbībā ar vienu no lielākajiem Ķīnas laikrakstiem “China Daily”, mēneša laikā apmeklējuši 3,6 miljoni cilvēku, pavēstīja Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) sabiedrisko attiecību speciāliste Inta Briede.

Reklāma
Reklāma
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 174
TV24
Vai rudenī tiks palielinātas pensijas? Saeimas deputāts par plānotajām izmaiņām pensiju aprēķinā 55
Neizmet, turpini izmantot – 10 praktiski pielietojumi ikdienā tavam vecajam viedtālrunim
Lasīt citas ziņas

Viņa sacīja, ka apmēram 52% apmeklējumu bijuši no Ķīnas iedzīvotājiem, it īpaši no Pekinas ‒ 18,8%, bet daudz interesentu bijis arī citās valstīs. No 48% apmeklējumu, kas bijuši ārpus Ķīnas, vienu ceturto daļu veido apmeklējumi no Latvijas, 13% ‒ no ASV, 12% ‒ no Lielbritānijas, gandrīz 10% ‒ no Zviedrijas un nepilnus 9% ‒ no Lietuvas.

Pēc Briedes teiktā, starp desmit tematiem, kas izpelnījušies vislielāko ievērību, četri attiecas uz ēdiena baudīšanu ‒ “Rīgas Centrāltirgus”, saldumu ražotājs “Laima”, degvīns “Melnais balzams” un mājaslapas sadaļa “Ēdieni”. Ķīnieši uzmanību pievērsuši arī mūsu valsts vēstnieces Ķīnā Ingrīdas Levrences sacītajam intervijā, rakstam par Cēsu pili, vēja tuneli “Aerodium” un Rundāles pili.

CITI ŠOBRĪD LASA

TAVA direktors Armands Slokenbergs atzina, ka vairāk nekā triju miljonu lielais apmeklējumu skaits spilgti apliecina šā tirgus mērogu un milzīgo potenciālu. “Nedomāju, ka visi trīs miljoni dosies tūrisma braucienā uz Latviju. Tie ir cilvēki, kas varbūt pirmo reizi ir uzzinājuši, ka ir tāda valsts – Latvija. Tas ir tikai pirmais solis – atpazīstamības veidošana. Bet arī šis solis ir svarīgs, bez kura nevar nonākt, lai cilvēki sāktu konkrētāk interesēties un plānot ceļojumu,” sacīja Slokenbergs.

Jau ziņots ‒ lai iepazītu Latviju un izveidotu ķīniešu auditorijai saistošu mājaslapu, jūnija vidū Latvijā uzturējās pieci “China Daily” žurnālisti, kuri intervēja Latvijas amatpersonas, kā arī iepazina Rīgu un citas Latvijas pilsētas.

“China Daily” žurnālistu vizīte Latvijā notika projekta “Follow the Ambassador” (“Seko vēstniekam”) ietvaros. Žurnālisti Eiropas apmeklējuma laikā viesojās gan Latvijā, gan Lietuvā un Igaunijā, un vizīte tika organizēta, sadarbojoties triju valstu vēstniecībām Ķīnā.

2011.gadā Ķīnas tūristu skaits Latvijā sasniedza gandrīz trīs tūkstošus, bet nakšņojumu skaits – piecarpus tūkstošus nakšu.

TAVA ir valsts iestāde Ekonomikas ministrijas pārraudzībā, kas ir izveidota, lai īstenotu tūrisma attīstības valsts politiku. Aģentūra īsteno valsts tūrisma politiku un veicina tūrisma kā tautsaimniecības nozares attīstību Latvijā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.