Mobilā versija
Brīdinājums -0.1°C
Aldis, Alfons, Aldris
Trešdiena, 22. novembris, 2017
9. novembris, 2017
Drukāt

Pazaudē remontā nodotu kaklarotu un nekaunīgi melo. Veikals “čakarē” klienti? (4)

Kadrs no videoKadrs no video

Kādai sievietei, kura iegādājusies zelta kaklarotu veikalā “Gemmi”, pēc garantijas remonta izsniegta cita – mazvērtīgāka ķēdīte. Sieviete vairākas dienas nesekmīgi mēģinājusi atgūt savu rotu, taču tas izdevies tikai pēc TV3 raidījuma “Bez Tabu” iesaistīšanās.

Kristīne vasarā izmantoja juvelierizstrādājumu veikala “Gemmi” atlaižu piedāvājumu – iegādājās 4,6 gramus smagu zelta kaklarotu par 215 eiro. Rudenī ķēdīte guva niecīgu defektu, sieviete rotu nogādāja garantijas remontā tajā pašā veikalā. Tur vērtslietu pieņēma, pretī izsniedzot kvīti, kas jāuzrāda, saņemot rotu no remonta.

“Jau otrajā dienā ķēdīte bija salabota. Man piezvanīja, atnācu tai pakaļ. It kā viss kārtībā. Tomēr uzreiz pamanīju, ka izsniegtā ķēdīte nelīdzinās manai. Kad viņiem to pateicu, darbinieki man atbildēja, ka grami kvītī atbilst. Atradu arī fotogrāfijas ar savu ķēdīti, to biju iepriekš iemūžinājusi. Bija acīm redzams, ka tā, ko izsniedz man, nav īstā,” raidījumam stāsta Kristīne.

Tomēr to veikalnieki nav ņēmuši vērā, ignorējuši lūgumu salīdzināt fotoattēlā redzamo kaklarotu ar izsniegto ķēdīti. Darbinieki pauduši, ka Kristīne varējusi iemūžināt jebkādu citu rotu.

Tikai pēc raidījuma “Bez Tabu” iesaistīšanās veikala “Gemmi” darbinieku attieksme mainās, atzīstot, ka kļūdu veicinājis cilvēciskais faktors.

Pievienot komentāru

Komentāri (4)

  1. Mūsu krāpnieku zemē, kā tik viens otru apzagt. Bet priekšā jau labs piemērs, ja valdība to katru dienu vien dara!

  2. “Bez Tabu” iesaistīšanās…… tas laikam tagad LV vienīgais glābējs visās problēmās…..

  3. Piekrītu uzrakstītajam komentāram

  4. Kļūdu veicināja cilvēciskais faktors – iedzimts zaglīgums.

Draugiem Facebook Twitter Google+