Mobilā versija
+3.5°C
Sabīne, Sarma, Klaudijs
Pirmdiena, 5. decembris, 2016
26. jūlijs, 2012
Drukāt

Pieaug interneta lietotāju īpatsvars

Foto-LETA/AFPFoto-LETA/AFP

Kopš pagājušā gada pavasara interneta lietotāju īpatsvars Latvijā palielinājies par četriem procentpunktiem, savukārt pēdējo trīs gadu laikā – par 13 procentpunktiem, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja pētījumu aģentūras “TNS” mārketinga vadītāja Laura Vendele.

Aptaujājot Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem, “TNS” noskaidrojis, ka pagājušā gada pavasarī internetu lietoja 63% respondentu, savukārt šī gada pavasarī interneta lietotāju īpatsvars palielinājies līdz 67%.

Pēc šī gada pavasara datiem, pēdējo sešu mēnešu laikā internetu ir izmantojuši vidēji 70% jeb 1 212 000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem, kas ir par četriem procentpunktiem vairāk nekā 2011.gada atbilstošajā periodā.

Atšķirībā no uzņēmuma “Gemius Latvija”, kas interneta lietotāju skaitu aprēķina, izmantojot īpašu algoritmu, kas ļauj uzskaitīt konkrētā interneta vietnes reālos lietotājus no Latvijas, “TNS” par interneta vietņu apmeklējumu secinājumus izdara, pamatojoties uz intervijām ar Latvijas iedzīvotājiem. Šopavasar pētījumā “TNS Latvia Digital” par interneta lietošanas paradumiem aptaujāti vairāk nekā 2100 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem.

Pētījums liecina, ka joprojām vispopulārākā interneta vietne Latvijas iedzīvotāju vidū ir “Google.com” – vidēji dienā to apmeklē 40% Latvijas iedzīvotāju. Seko “Inbox.com” un “Draugiem.lv”, ko vidēji dienā apmeklē attiecīgi 30% un 28% Latvijas iedzīvotāju.

Ceturto vietu ieņem “Delfi” ar 23,9%, seko “Youtube.com” – 20,3%, “TVNet” – 18,4%, “SS.lv” – 15,4%, “Gmail.com” – 14,8%, “Apollo.lv” – 11,8%. Desmitnieku noslēdz “Facebook.com” ar 11,4%.

Seko “Odnoklassniki.ru” ar 8,6%, “One.lv” – 6,1%, “Kasjauns.lv” – 4,2%, “Mail.ru” – 4%, “Twitter.com” – 3,4%, “1188.lv” – 3,2%, “Yandex.ru” – 3%, “Spoki.lv” – 3%, “Sportacentrs.com” – 2,8%, “Reklama.lv” – 2,8%.

“TNS” ir pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Pievienot komentāru

Ar motorizētu čemodānu var sasniegt ātrumu 13 km/hJa kādreiz lidostā radusies nepieciešamība dažu minūšu laikā nokļūt no viena termināļa uz otru, lai paspētu uz savu reisu, lielisks sabiedrotais būs motorizētais čemodāns "Modobag".
Radīts paroļu ģenerators, kuru hakeri nevarēs uzlauzt (2)Firma "Everykey", ko atbalstījis pats antivīrusu kompānijas "McAfee" dibinātājs Džons Makafī, izstrādājusi īpašu maziņu ierīci, kura ģenerē jaunu un drošu paroli ikreiz, kad vēlaties ienākt vienā no saviem interneta vietņu profiliem.
Ja gribi tilpumu. "LA" vērtē "Opel Zafira""Opel Zafira" tika prezentēta 1999. gadā un kopš tā laika ir toņa noteicēja septiņvietīgo kompaktvenu klasē. Pavisam šo gadu laikā saražots vairāk nekā 2,7 miljoni dažādu paaudžu Zafira automobiļu.
Vai Latvijas neceļu nākotne? (1)Par gada auto nominēt pikapu? Uz tādu izlēcienu žūrija nez vai būs spējīga
Draugiem Facebook Twitter Google+