Publicitātes foto.

“Ādažu Čipsu” ražotnes automatizācijā šogad investēti 1,2 miljoni eiro 0

Uzņēmumu “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un “Orkla Foods Latvija” apvienotā organizācija “Orkla Latvija” šā gada pirmajā pusē investējusi 1,2 miljonus eiro “Ādažu Čipsu” ražotnes automatizācijā, sacīja “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.

Reklāma
Reklāma
VIDEO. “Divas mašīnas pašvaldības policijas atbrauca” – Ogrē slēgts bērnu izveidotais dzērienu veikals
“To bezjēdzīgo brīvdienu 1. maijā sen bija laiks izbeigt.” Sociālo tīklu lietotāju viedokļi par 1.maiju kā oficiālu brīvdienu
Kokteilis
Ja tavas mājas numurā ir kāds no šiem 3 cipariem, tev ir potenciāls sasniegt visu, ko sirds kāro 26
Lasīt citas ziņas

“Šajā gadā īstenojam vairākus automatizācijas un robotizācijas projektus mūsu ražotnēs, kas sniedz iespēju strādāt efektīvāk un daļēji palīdz arī risināt darbaspēka problēmu. Šā gada pirmajā pusē vien esam investējuši 1,2 miljonus eiro “Ādažu Čipsu” ražotnē,” sacīja Mikša, norādot, ka investīcijas nodrošina čipsu paciņu pakošanu kastēs. Pēc viņas sacītā, roboti aizstāj vairāk nekā 20 darbinieku darbu. Līdz ar jaunās iekārtas uzstādīšanu nevajadzēja nevienu darbinieku atbrīvot no darba, jo uzņēmumā joprojām ir brīvas vakances.

Tāpat viņa atgādināja, ka 333 000 eiro šogad investēti “Laima” ražotnē zefīru “Maigums” automatizētai iepakošanai un svara kontrolei 200 gramu paciņās. Tikmēr 500 000 eiro šogad investēti jaunu iekārtu iegādē, kas efektīvāk un ātrāk iesaiņo vafeļu konfektes hermētiski noslēgtā, ērti atveramā iepakojumā, pasargājot no ārējo apstākļu ietekmes.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pēc Mikšas teiktā, darbaspēka trūkums, it īpaši kvalificēta darbaspēka pieejamība, nozarē joprojām ir galvenais un lielākais izaicinājums. “Darbaspēka trūkums ir pastāvīgs izaicinājums pārtikas nozarē, kas ilgtermiņā nopietni apdraud ne tikai uzņēmējdarbību, bet Latvijas konkurētspēju, ražošanas attīstību un ekonomikas izaugsmi. Šis jautājums ir aktuāls jau ilgāku laiku, turklāt, ņemot vērā mūsu ambiciozos nākotnes plānus un straujo attīstību (divu ražotņu būvniecību Latvijā), pieprasījums pēc darbaspēka tikai pieaugs,” viņa teica.

LETA jau ziņoja, ka šā gada aprīlī “Orkla Latvija” sāka būvēt jaunu “Laima” ražotni Ādažos, tajā ieguldot vairākus miljonus eiro. Jaunā ražotne uzsāks darbu 2020.gadā, bet 2022.gadā tai blakus tiks atklāta vēl viena jauna ražotne, kas specializēsies cepumu un vafeļu ražošanā.

Tāpat vēstīts, ka “Orkla” plāno apvienot “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un zīmolu “Spilva” un “Gutta” īpašnieku “Orkla Foods Latvija”, izveidojot vienotu zīmolu preču organizāciju Latvijā ar nosaukumu “Orkla Latvija”. “Orkla Logistics Latvija”, “Saldumu tirdzniecība” un “Latfood Agro” pilnībā pieder “Orkla Confectionery & Snacks Latvija”. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un “Orkla Foods Latvija” kopējais apgrozījums pērn bija 116,092 miljoni eiro, kas ir par 3,1% vairāk nekā gadu iepriekš.

Norvēģu kompānija “Orkla” 2014.gada augustā iegādājās koncernu “NP Foods”, savukārt oktobrī pieņēma lēmumu apvienot “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” tika apvienotas uzņēmumā ar nosaukumu “Orkla Foods Latvija”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.