Amerikāņu gigants ‘Massey Ferguson’ maina lauktehnikas demonstrējumu stratēģiju 0

Izstādes ” EIMA 2018 “laikā ASV kompānija Massey Ferguson (MF) iepazīstināja ar savu jauno tehnikas demonstrāciju un produkcijas sortimenta, kā arī pakalpojumu virzības stratēģiju.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Dzimšanas gada pēdējā ciparā slēpjas svarīgs vēstījums – piederība stihijai 4
TV24
Tavars: “Bailēs no militāriem draudiem pietiekoši situētas ģimenes pieņem lēmumu pārcelties tālāk no iespējamās frontes līnijas”
Veselam
Ne vienmēr uzreiz jāķeras pie medikamentiem: 10 produkti, kas palīdz atbrīvoties no sāpēm
Lasīt citas ziņas

Saskaņā ar jauno mārketinga stratēģiju MF zīmols pakāpeniski atteiksies no tradicionālajām lauksaimniecības tehnikas demonstrācijas metodēm, bet fokusēsies uz specializētiem pasākumiem un mērķdemonstrācijām, lai savus produktus un pakalpojumus piedāvātu tieši ieinteresētajiem klientiem. Tādējādi tiek plānots transformēt kontaktu uzturošo koncepciju ar klientiem.

Šādu pasākumu ietvaros ieinteresētie fermeri, kuri pēta iespējas sava tehnikas parka papildināšanai vai atjaunošanai, varēs personiski novērtēt tehnikas izmantošanu reālos darba apstākļos un satikties ar MF zīmola ekspertiem un izplatītājfirmu darbiniekiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

MF produkcijas vadības, mārketinga un pārdošanas viceprezidents Frančesko Kvaranta stāsta: “Nemitīgās izmaiņas lauksaimniecības sektorā veicina jaunu pircēju un jaunu produkcijas virzības pasākumu rašanos tirgū. Obligātā piedalīšanās tradicionālajos nozares pasākumos vairs nešķiet mērķtiecīga un neatbilst klientu vēlmēm. Viņi grib patstāvīgi izmēģināt tehniku un pārliecināties par savas izvēles pareizību. Tādējādi mums jādara tā, lai produkcijas demonstrācija atspoguļotu kompānijas redzējumu attiecībā uz efektīvas un inovatīvas tehnikas radīšanu atbilstoši lauksaimnieku vajadzībām. Lai, piemēram, klientiem parādītu visu produkcijas līniju dažādās komplektācijās izstāžu ietvaros, būtu nepieciešams vesels paviljons. Taču tehnikas atrašanās slēgtās telpās neļauj klientiem izmēģināt tehniku darbā – nevar art, sēt un vākt ražu izstādes centra teritorijā.”

Pēc izstādes EIMA Massey Ferguson sāks īstenot savu jauno koncepciju attiecībā uz dalību starptautiskās lauksaimniecības izstādēs – tādās kā SIMA un “Agritechnica”, piedāvājot mērķtiecīgāku un personalizētāku pieeju.

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem
Vairāk lasiet žurnālā Agro Tops

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.